הלילה: הפסד דרמטי לחיים גוזלי בניו יורק

חיים גוזלי ויריבו ראיין קטור, לפני הקרב

חיים גוזלי ויריבו ראיין קטור, לפני הקרב

אחרי חודשים ארוכים של אימונים מפרכים רחוק מהבית בבת ים, תזונה קשוחה, "דיאטת" סאונה ואתגר מנטלי לא פשוט – הפסיד הלילה (24 ביוני) לוחם ה-MMA שלנו חיים גוזלי בקרב במסגרת "בלאטור 180" שנערך במדיסון סקוור מדיסון בניו יורק לעיני כ-20,000 צופים. יריבו היה ראיין קטור, בנו של אגדת ה-MMA רנדי קטור. הקרב בין השניים נמשך שלושה סיבובים של חמש דקות, וראיין ניצח בהחלטת שופטים 26-30, 27-30, 27-30.

גוזלי הוא הלוחם הישראלי הראשון שזכה להתחרות על הבמה הגדולה מכולן, ועשה זאת בכבוד רב. הוא בעל חגורה שחורה בג'יו ג'יטסו ברזילאי "דאן 4", הדרגה הגבוהה בישראל, שאותה קיבל רק לאחרונה בניו יורק. זאת בנוסף לתארים רבים שצבר בקריירה הארוכה והמפוארת שלו.

בשלושת החודשים האחרונים שהה גוזלי בארה"ב וכתב משם טורים בלעדיים עבור "בת ים פור יו". בטורים שלו הוא סיפר בפתיחות וברגישות כל כל מה שעובר עליו בדרך לתחרות. בתחילת הדרך הוא כתב: "כולם יודעים שלהיות הישראלי הראשון שנלחם במדיסון סקוור גארדן זה שליחות. יהיה מרגש להניף את דגל ישראל שלנו בזירה הכי גדולה בעולם". בטור האחרון שלו, שהתפרסם ממש ערב הקרב, הוא כתב: יש "יש רגעים שנכנסים לך פחדים, אבל אתה מנער אותם מהר מאוד. זה קרב ואין זמן לחששות. אין זמן לפחדים. אין זמן להתרגשויות. אתה חייב להיות מפוקס".

גוזלי וקטור בקרב, הלילה | צילום: Bellator MMA

גוזלי וקטור בקרב, הלילה | צילום: Bellator MMA

את הטור הראשון של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן.

את הטור השני של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן.

את הטור השלישי של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן

את הטור הרביעי של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן

את הטור החמישי של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן

את הטור השישי של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן

את הטור השביעי של חיים גוזלי אפשר לקרוא כאן.

 

אצבעות50

 

פורסם על ידי