בת ים ניו יורק#41: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#41: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי קרבות הרואים במדיסון סקוור גארדן ובלוס אנג'לס והניצחון האדיר ב-45 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מאת: חיים גוזלי

הפעם אכתוב על מה שקורה איתי. אני שוב בניו יורק, מתאמן ומפתח את הידע שלי בעולם הג'יו ג’יטסו. האימונים לא קשים כי אני עוד שבור מהקרב האחרון אבל עובד חזק על טכניקות.

הייתי אמור לחזור לארץ ב-26 בפברואר אבל החלטתי להישאר עוד קצת, עד 8 במרץ, כי אני מרגיש שהאימונים עוזרים לי להגיע לשלב אחר בלחימה שלי וזה מה אני מחפש – את הדקויות במהלכים, את הדברים שלא שמים לב אליהם באימונים רגילים. אני עורך פה אימונים פרטיים עם ג’ון דאנהר כמעט בכל יום כי אני חייב שהקרב הבא שלי ייגמר מהר כמו הקרב בארץ ולא מה שקרה לי בלוס אנג'לס, שלושה סיבובים של מכות רצח ובסוף הפסדתי.

כעת נעבור לצרות העיניים של הישראלים. אני לא מבין מה אנשים רוצים, למה כל הזמן להתעסק במה השני עושה, כמה הוא מרוויח, למה הוא מצליח – די עם זה כבר! נתקלתי השבוע במקרה שקשור אליי אישית, על אנשים שלא יכולים לראות הצלחה והחליטו לפזר שקרים שיצאו מפרופורציה. זה יצר בלגן ויכול לסכן את כל הספורט ה-mma בישראל.

אותם אנשים ודאי יודעים שאני מדבר עליהם, אז חלאס, תתמקדו בשלכם. אם  אתם מקנאים במה שאני עושה, לכו ותעשו גם כן. במקרה הנוכחי את המטרה שלכם השגתם, לא מהצד שלי אבל מהצד האחר. אני מקווה שזה עושה לכם טוב ואתם ישנים טוב בלילה. אני אמשיך לעשות את מה שאני עושה בטוב וברע ואקדם את ספורט ה-maa בישראל ואביא אותו לרמות הכי גבוהות בעולם. יהיו לוחמים ישראלים בליגות הכי גדולות בעולם ואתם יודעים למה? כי אכפת לי מהספורט!!!

אולגה היא הראשונה בין לוחמים ישראלים רבים שאני אקדם, ואז נראה מה יהיה לכם להגיד או לבכות בחדרי חדרים על זה שאחרים מצליחים.

ולסיום משפט חכם שאמר ראש הממשלה מנחם בגין זיכרונו לברכה: "ואם יש יפי נפש שמעקמים את האף, אז שהאף שלהם יהיה עקום".

פורסם על ידי