בת ים ניו יורק#43: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#43: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי קרבות הרואים במדיסון סקוור גארדן ובלוס אנג'לס והניצחון האדיר ב-45 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מאת: חיים גוזלי

אחרי שבשבוע שעבר סיפרתי לכם על התחלת הג'יו ג’יטסו בארץ, החלטתי להירשם לאליפות אירופה בג'יו ג’יטסו ברומא (מתקיימת במהלך סופשבוע זה). האליפות הזו מתקיימת כבר כמה שנים ברציפות ומביאה לוחמים מכל העולם וכמובן מישראל. יש לנו נבחרת ממש גדולה של כישרונות צעירים כולל כמה מהדור הראשון של הג'יו ג'יטסו בארץ.

אני הולך להתחרות נגד לוחם בשם טיטו מספרד. הוא אלוף אירופה ואלוף העולם כבר כמה שנים ברציפות, הוא מנצח את כולם בהכנעות מהירות של פחות מדקה. המפגש האחרון שלי עם טיטו היה ב-2015, נלחמתי איתו פעמיים והוא ניצח אותי: פעם אחת באטונטג שזה בג'יו ג'יטסו ניסיון או כמעט נקודה, ופעם אחרת הפלתי אותו והמשכתי לתוך הגארד שלי וזה בניקוד של ג'יו ג'יטסו נקודה ליריב והוא ניצח אותי. אז אני בא הפעם עם רוח נקמה לאליפות הזו למרות שמאז הקרב האחרון שלי בפורום בלוס אנג'לס לא התאמנתי אימונים מלאים אלא רק בטכניקות ובשיפור מצבים.

אבל אין ברירה, אני הולך לייצג את הדגל שלנו בפעם המי יודע כמה. בקבוצה שלי יש לוחמים כמו עורך הדין שי ברנד, שכבר כמה שנים הוא אלוף אירופה במשקל שלו. הולך להיות לי סוף שבוע רומאי וכמובן בשבוע הבא עדכונים על תוצאות נבחרת ישראל.

פורסם על ידי