פרשת ההטרדה המינית: "הצלקות לא עוברות עם השנים"

ישיבת המועצה בשבוע שעבר | צילום: טלי בנדו לאופר

ישיבת המועצה בשבוע שעבר | צילום: טלי בנדו לאופר

פוסט בפייסבוק שכתבה האישה, שלדברי ראש עיריית בת ים יוסי בכר סיפרה לו, כי לפני כמה שנים היא הותקפה מינית על ידי הבוס שלה, שכיום הוא חבר מועצה מכהן, מתאר את מה שעבר עליה לכאורה. "שום דבר שבעולם לא מצדיק התנהגות בריונית ונצלנית של המנהל שלך", היא כותבת בין היתר.

תזכורת: לפני שבוע חשפנו כאן בלעדית, כי במהלך ישיבת מועצת העיר טען בכר כי אחד מחברי המועצה, "שיושב פה סביב השולחן הזה", הטריד מינית במשך שנים עובדת במוסד עירוני. "הוא היה הבוס שלה", אמר בכר, "הוא גם נגע בה ותקף אותה". לטענת גורם המקורב לבכר, האירועים המדוברים קרו לפני 7-10 שנים.

בעקבות חשיפת הדברים לראשונה כאן ב"בת ים פור יו", גבו חוקרי משטרת מרחב איילון עדות מבכר. "אני סמוך ובטוח כי המשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותמצה את ההליכים עד תום", אמר בכר לאחר מכן.

בפוסט שפרסמה האישה לפני כשנתיים, היא התייחסה לנושא ההטרדות המיניות וכתבה כי אינה מתפלאת כאשר שחקנים (כדורגל/תאטרון) מטרידים מינית, הרי "הדג הרי תמיד מסריח מהראש! הם בסה"כ נוהגים בדיוק כפי שהמנהיגים שלנו ונבחרי הציבור נוהגים! אני כמובן זועקת את זה בכאב רב, כאחת שבתחילת דרכה המקצועית ובתמימותה האמינה בנבחרי הציבור וחשבה שאלו שאמורים להגן עלינו, להוביל, להנהיג וללמד אותנו לא יעזו ולו לחשוב שהם יכולים להרשות לעצמם לממש את גחמותיהם האישיות תוך רמיסה בוטה של כבוד האדם (או ליתר דיוק האישה) וחירותו, ובטח ובטח לא ינצלו יחסי מרות למימוש פנטזיות אישיות! במיוחד לא לאחר שהוסבר להם באופן חד משמעי ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהצד השני ממש, אבל ממש לא בעניין!!! אחיותיי היקרות, שום דבר שבעולם לא מצדיק התנהגות בריונית ונצלנית של המנהל שלך או כול אדם אחר כלפייך, בן אם הוא שחקן כדורגל, תאטרון ובטח ובטח אם הוא נבחר ציבור שבמקרה העגום גם מכהן כמנהל הישיר שלך ולא משנה כמה חזק ומקושר הוא, ואין חכם כבעל(ת) נסיון… הצלקות הללו לא עוברות עם השנים הן רק מעמיקות וצפות מחדש עם כל מקרה שמפורסם בתקשורת…".

פורסם על ידי