יוסי בכר על הטרדות מיניות: צביעות האופוזיציה חוגגת

יוסי בכר | צילום דוברות העירייה

יוסי בכר | צילום דוברות העירייה

על רקע ביקורו אתמול (שני, 19 בדצמבר) של הרב אליעזר ברלנד בבית כנסת בבת ים, פרסם היום ראש עיריית בת ים יוסי בכר פוסט חריף נגד האופוזיציה, זאת אחרי שנמתחה עליו ביקורת על כך שלא מנע את קיום האירוע, אף שלא יכול היה למנוע אותו כיוון שמדובר באירוע פרטי ולא עירוני.

"אתמול בערב התארח הרב ברלנד, שהורשע בעבירות מין, בבית הכנסת מרום ישראל באירוע פרטי, שאורגן על ידי הוועד המנהל של בית הכנסת בו יושב חבר המועצה אורי בוסקילה", כתב בכר, "האירוע כאמור היה פרטי ולא היה קשור לעירייה או למועצה הדתית בעיר, אבל זה לא הפריע לגורמי אופוזיציה בעיר לנסות ולייצר מצג שווא לפיו לעירייה יש חלק באירוע".

ועוד כתב בכר: "לפני שבועות ספורים אותם אופוזיציונרים, שמתגלים במלוא צביעותם, טמנו את ראשם בחול כמו בת יענה, כאשר חבר אחר שלהם במועצת העיר נחשד בעבירות של הטרדה מינית כנגד עובדת שלו. אז בשעה שברלנד כבר שב לביתו, אצלנו במועצה עדיין יושב עבריין מין, שפגע באופן מתמשך בעובדת שלו ואף איים עליה כי יפגע בה במידה שתתלונן עליו. אני שב וקורא לכל חברי מועצת העיר – קואליציה ואופוזיציה כאחד – הצטרפו אלי למאבק החשוב באלימות מינית, מאבק שצריך להתנהל ללא משוא פנים ובלי הנחות לאף אדם, גם אם הוא חבר מועצת עיר".

בתגובה לדברים אלו פרסמה חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג פוסט ארוך משלה, ובין היתר כתבה: "נצא מנקודת הנחה שלא הייתה ביכולתו של ראש העיר לבטל את האירוע, מה בדיוק מנע ממנו לגנות באופן חד משמעי את הביקור של עבריין המין בעיר? אמש נכחו עשרות אנשים באירוע שבא כדי לגרש את החושך. אני לא בדקתי תעודות זהות לנוכחים כך שאני לא יכולה להגיד מי גר איפה, אולי חברך לסיעה והסגן שלך שעבר שם, חבר המועצה איציק דריקס, מחזיק תיק הרווחה, בדק בשעה שסירב להצטרף למחאה. ודבר אחרון, אם אתה לא מבין מה ההבדל בין עבריין מין שהורשע בבית המשפט והודה לבין אדם שנכון לעכשיו אתה רק מפיץ עליו שמועות, אני קצת חוששת שאתה לא כל כך מסוגל לקבל החלטות בנוגע לניהול העיר".

ההפגנה אתמול מול בית הכנסת מרום ישראל | צילום: טלי בנדו לאופר
ההפגנה אתמול מול בית הכנסת מרום ישראל | צילום: טלי בנדו לאופר

פורסם על ידי