פרשת ההטרדה המינית: המשטרה פנתה לראש העיר

ראש העיר יוסי בכר | צילום: דוברות העירייה

ראש העיר יוסי בכר | צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, פרסם היום בצהריים [רביעי, 8 בנובמבר] כי בעקבות פרסום דבריו במועצת העיר פנתה אליו משטרת ישראל, "ואני סמוך ובטוח כי המשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותמצה את ההליכים עד תום". יצוין כי מוקדם יותר היום פרסמנו כי חברי מועצה קוראים לו לפנות למשטרה.

תזכורת: אתמול חשפנו כאן בלעדית, כי במהלך ישיבת מועצת העיר טען בכר כי אחד מחברי המועצה, "שיושב פה סביב השולחן הזה", הטריד מינית במשך שנים עובדת במוסד עירוני. "הוא היה הבוס שלה", אמר בכר, "הוא גם נגע בה ותקף אותה". לטענת גורם המקורב לבכר, האירועים המדוברים קרו לפני 7-10 שנים. "ראש העיר היה יותר משמח לחשוף את השם (של חבר המועצה), אך מפאת כבודה לא עשה זאת. הוא הבטיח שהסיפור יישאר ביניהם", הוסיף הגורם.

היום פרסם בכר בדף הפייסבוק שלו: "כולכם בוודאי נחשפתם לדיווחים האחרונים באמצעי התקשורת על דבריי במועצת העיר השבוע.
לצערי הרב, בין 25 חברי מועצת העיר יושב נבחר ציבור, שבמשך תקופה הטריד ואף תקף מינית אישה שעבדה תחתיו. לפני שאני ראש עיר אני קודם כל אבא לילדה מדהימה, בן זוג לאישה נפלאה, בן ואח לנשים יקרות שמקיפות אותי כל חיי, ולא אתן יד לאלימות מינית שמופנית כלפי נשים באשר הן. בתפקידי כראש עיר אני רואה חובה להוציא לאור מקרים של פגיעות מיניות, אם באופן מילולי ואם באופן פיזי, ולהוקיע את התופעה הנפשעת של ניצול מרות כדי לכפות את רצון הבוס מדי יום ביומו על העובדת שלו. מפאת כבודה של האישה היקרה, שנפגעה מחבר המועצה, אני מנוע מלפרט על המקרה, אך חשוב לי לומר שתחושת הכאב מלווה אותה כל יום וכל שעה".

מהמשטרה נמסר היום: "פתחנו בבדיקה של האירוע. האישה לא התלוננה ולא ניתן להרחיב מעבר".

פורסם על ידי