הפצצה של יוסי בכר: חבר מועצה הטריד מינית עובדת

ישיבת מועצה (ארכיון)

ישיבת מועצה (ארכיון)

בישיבת מועצה שגרתית שהתקיימה אתמול (שני, 6 בנובמבר) בבניין עיריית בת ים, הטיל ראש העיר יוסי בכר "פצצה" כאשר טען כי אחד מחברי המועצה הטריד מינית עובדת מוסד עירוני.

במהלך דיון לרגל חודש המאבק למניעת אלימות נגד נשים, ולאחר שחברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג התוודתה כי "אני עצמי עברתי ניסיון קשה של אונס", הפתיע ראש העיר יוסי בכר כשטען כי חבר מועצה הטריד מינית במשך שנים עובדת במוסד עירוני וכי הוא מקווה כי היא תאזור אומץ להתלונן במשטרה.

"הטרדה מינית היא לא כמו רצח שהוא חד פעמי, זה רוצח את לב המוטרדת, הנפגעת בצורה יומיומית", אמר בכר בדיון, לכולנו יש אמא, בת, אחות, ולא היינו רוצים שזה יקרה להן. איך אפשר לעשות את זה? ועדיין עושים זאת. אני רוצה לספר לכם על מקרה אחד. אני מכיר אותה היטב. עובדת במוסד עירוני בעיר הוטרדה במשך שנים על ידי הבוס שלה, ולא רק הוטרדה, הוא גם נגע בה. זה שתקף אותה, הבוס שלה, יושב פה סביב השולחן הזה (שולחן המועצה). אני מאוד מקווה שהיא תשכיל לצאת עם הסיפור הזה. אני מאוד מקווה בשבילה". "אני מקווה גם בשבילנו", אמרה חברת המועצה פיאסצקי-מורג.

בתום דברים אלו השתררה דממה לשנייה בחדר הישיבות, האחרונה לערב זה. חברי המועצה התלחששו זה עם זה, אולי בניסיון לנחש למי התכוון ראש העיר. על חברי הקואליציה ניכר היה שהם יודעים למי בכר מתכוון. מכאן והלאה חודש הדיון בנושא אחר ואיש לא עסק עוד בטענתו החמורה של בכר.

חברי האופוזיציה עצמם עזבו את הישיבה, שהתארכה עד השעה 21:00 בערב, עוד לפני שהסתיימה. בתום הישיבה פנינו לסגני ראש העיר ומ"מ רפאל ברנז ואירנה גנין. שניהם אמרו כי הם יודעים למי בכר התכוון, אך סירבו לומר את השם. פנינו גם לראש העיר עצמו, אך הוא סירב לומר למי התכוון.

צפו בתיעוד הישיבה:

פורסם על ידי