חברי מועצה: ראש העיר צריך לפנות למשטרה

ישיבת המועצה המדוברת | צילום: טלי בנדו לאופר

ישיבת המועצה המדוברת | צילום: טלי בנדו לאופר

חברי מועצה עמם שוחחנו אתמול קוראים לראש עיריית בת ים יוסי בכר לפנות למשטרה בקשר למקרה ההטרדה המינית עליו דיווח בישיבת מועצת העיר שלשום (6 בנובמבר). עם זאת אחרים סירבו להגיב לדברים.

כזכור, אתמול חשפנו כאן בלעדית, כי במהלך ישיבת מועצת העיר טען בכר כי אחד מחברי המועצה, "שיושב פה סביב השולחן הזה", הטריד מינית במשך שנים עובדת במוסד עירוני. "הוא היה הבוס שלה", אמר בכר, "הוא גם נגע בה ותקף אותה". לטענת גורם המקורב לבכר, האירועים המדוברים קרו לפני 7-10 שנים. "ראש העיר היה יותר משמח לחשוף את השם (של חבר המועצה), אך מפאת כבודה לא עשה זאת. הוא הבטיח שהסיפור יישאר ביניהם", הוסיף הגורם.

"בישיבה שמעתי לראשונה על המקרה הזה", אמרה חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג, "אם ראש העיר יודע על מקרה חמור כזה אשמח לעבוד אתו בשיתוף פעולה מלא על מנת להוציא את הצדק לאור. לצערי ראש העיר בחר לזרוק את העובדה על דבר מעשים בלתי נסלחים של אחד מחברי המועצה כבדרך אגב. אני קוראת לגברים ולנשים שהוטרדו על ידי נבחרי הציבור או עובדי העירייה לקום ולהתלונן. אין לאיש במה להתבייש כאשר הוא נופל קורבן. מדובר בהאשמה חמורה, ואם אכן מישהו מבין חברי המועצה נהג בצורה כזאת מקומו לא סביב שולחן מועצת העיר ועליו להיענש בחומרה. אם מר בכר יודע מהסיפור אני מצפה ממנו לפעול באפס סובלנות וליידע את הגורמים הרלוונטיים".

חבר המועצה ששון אליהו טען גם הוא כי אינו יודע במי מדובר, "אך לדעתי זה מעשה חמור ביותר. כראש עיר עליו לפנות למשטרה אם הדברים הם נכונים".

גורם פוליטי אחר הדגיש בפנינו: "יש דברים בגו, יוסי בכר לא היה אומר משהו כזה אם לא בו אמת".

חברי מועצה אחרים סירבו להתייחס לדברים. "אני לא יודע, תשאלי את ראש העיר", אמר חבר המועצה אלי כהן. "איני עוסק ברכילות", אמר ויקטור טל. חברי המועצה מאיר הוני, יהודה הרוש, אלי יריב ויצחק דריקס סירבו להגיב.

פורסם על ידי