עמותת "הגל שלי" חגגה 4 שנות פעילות
בשבוע שעבר נערך ערב הוקרה מרגש ויוצא דופן שריכז את כל השותפים לעשייה בעמותת "הגל שלי" מבת ים. 150 אורחים הגיעו אל בית העמותה בחוף ריביירה בעיר, בהם ראש העיר יוסי בכר, תורמים, מתנדבים, שותפים, חברי צוות וחניכים כדי להשתתף באירוע […]
קרא עוד ›


















