כמו באירופה: גדר המנעולים של בת ים

כמו באירופה: גדר המנעולים של בת ים

החל מהשבוע ולכבוד פתיחת שנת הלימודים, תוכלו לראות על גדר בית הספר "הנשיא" בבת ים מגוון מנעולים בכל הגדלים, הצבעים והקישוטים – יוזמה שמטרתה להראות את האהבה והקשר של התלמידים לבית הספר, לעיר, לחבריהם, ולמחויבותם ללמידה, להישגים ולהצלחה.

320 תלמידי בית הספר מכתות א'-ו' רשמו את שמותיהם על מנעולים, קישטו ויצרו כל אחד מנעול ייחודי, ואז תלו אותם על גדר בית הספר. את מפתחות המנעולים נתנו הילדים למורים למשמרת, כשהמפתח הוא גם המפתח שנועד לפתוח לכל ילד את הדלת להצלחה.

רעיון המנעולים הוא של לבנה דבש, מנהלת בית הספר, שביקרה באירופה וראתה את גשר המנעולים בו זוגות שנמצאים לפני חתונה מתחייבים על האהבה שלהם באמצעות מנעול כשאת המפתח זורקים לנהר. הרעיון עבר הסבה מזוגות אוהבים לתלמידים. אל הגדר יתווספו בכל שנה מנעוליהם של התלמידים המצטרפים לבית הספר, ואילו אלה שעוזבים וממשיכים לחטיבה ישאירו את המנעול אחריהם כסמל ומזכרת למה שעברו.

"אנחנו מאמינים שרק האהבה מנצחת", אומרת לבנה דבש, "פתיחת שנה מסמלת פתיחה של דלתות והזדמנויות, ורציתי שכל ילד ירגיש מחובר ומחויב לאהבה ולהצלחה. כשיש התחלה כזאת חיובית לפתיחת שנה, כל שאר ההישגים כבר יגיעו. אני רוצה לאחל לכל התלמידים וצוות בית הספר שנת לימודים פורייה, נעימה ואוהבת".

מנעולי-האהבה650

פורסם על ידי