תלמידי בת ים חילקו הבוקר תפוח בדבש ועוגות לחיילים

צילומים: בית הספר הנשיא

צילומים: בית הספר הנשיא

ביום רביעי, כשיסב כל עם ישראל אל שולחן החג, רבים מחיילינו יהיו בבסיסים ובגזרות השונות כדי להבטיח לנו חג בטוח. הבוקר (ראשון, 17 בספטמבר), כהוקרת תודה לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון, התייצבו החל מהשעה 7:00 תלמידי ומורי בית הספר היסודי "הנשיא" בבת ים בתחנת הרכבת יוספטל, שם ערכו לחיילים קבלת פנים חמה ומתוקה וחילקו להם עוגת דבש, לימונדה, תפוח בדבש ואיגרת ברכת שנה טובה מעוצבת לכל חייל שהכינו התלמידים בעצמם. הצטרף אליהם השוטר הקהילתי רס"ב ניסן כהן.

לביצוע הפרויקט התגייס כל בית הספר, לרבות ההורים, שאפו יחד עם צוות בית הספר עוגות ודברי מתיקה למען החיילים. מנהלת בית הספר, לבנה דבש, ששניים מילדיה חיילים, מספרת כי היזמה הגיעה מתוך מחשבה שישנם רבים מהחיילים שלא יזכו לחגוג את החג עם משפחתם, "וזוהי זכות עבורנו לשמח אותם ולהוקיר להם תודה על שבזכותם אנו חוגגים את החג בשקט ובביטחון". עוד הוסיפה דבש כי "יוזמה זו היא חלק בלתי נפרד מאופיו של בית הספר, שלצד החינוך להישגים מחנך את ילדיו לערכים, לנתינה למען החברה והקהילה".

 ממשטרת מרחב איילון נמסר: "אנו פועלים כל העת לחיזוק הקשר עם הקהילה. פעילות מסוג זה הינה נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הקהילה ואמון הציבור בה".

חייל650חיילת650חייל-דבש650חייל-650-אוכל

פורסם על ידי