בת ים ניו יורק#23: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#23: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

השבוע, כחלק מהכנות לבלאטור 188, נסעתי למועדון לחימה של חבר שלי, גיא סקורניק. מדובר באחד המאמנים הבכירים בארץ לקנפו ג'יטסו. תשאלו, מה זה קנפו ג'יטסו? זו התשובה: קנפו ג'יטסו היא שיטה שהמציא אבא של גיא, גדי סקורניק האגדי! השיטה משלבת בין קראטה, ג'יו ג'יטסו וג'ודו.

את גיא אני מכיר מעל 20 שנה, גיא השקיע את כל חייו באומנויות לחימה והיה לאלוף ישראל בקראטה כמה שנים ברציפות. לי ולגיא היה גם עבר בעולם האבטחה עם כמה פרויקטים מטורפים שעשינו ביחד.

כשהגעתי לאימון, חיכתה לי הפתעה: ח"כ יאיר לפיד בכבודו ובעצמו בא להילחם מולי כחלק מאימון שלי. ולא רק הוא, גם ח"כ יואל רזבוזוב וירון לוי, הפעיל חברתי ויו"ר יש עתיד בבת ים.

יחד650

גיא התחיל את האימון עם טכניקות על שקי אגרוף בעמידה, ואז שמנו על עצמנו ציוד קרב והתחלנו סבב של קרבות. אני עשיתי סיבוב עם ירון לוי, שאותו אני מכיר מאז שהיה ילד בן שש. היינו מתאמנים באגרוף תאילנדי וירון היה ילד הפלא של הלחימה. אל אחד האימונים הגיע יעקב בר, מאמן הג’ודו מבת ים, הוא ראה את ירון והציע לו לבוא להתאמן בג'ודו אצלו. בהמשך, ירון עבר להתאמן אצלו וגם שם היה ילד פלא וניצח אינספור תחרויות. אגב, גם את הבן שלי אביב רשמתי לסטודיו של יעקב בר, ואצלו הוא התאמן בג’ודו מגיל שלוש ועד עשר.

כן, אין כמו קרב עם חבר שלי מעל ל-20 שנה. ירון ואני נלחמנו וצחקנו, איך הזמן רץ וכל אחד בחר בדרך אחרת בחיים. ואז הגעתי לקרב עם יאיר לפיד.

יאיר הפגין יכולת וטכניקה גבוהה. הוא מתמחה בקראטה והראה לי כמה תרגילים מעניינים. למען האמת, לא ציפיתי לזה, אבל הספורט מביא אותי למקומות מטורפים עם אנשים מעניינים, ואני כל פעם שמח מחדש שזו הדרך שבחרתי לעצמי בחיים. האימון התקיים כשעה, ומה אגיד ומה אספר? מי היה מאמין שאתאמן עם חבר כנסת? טוב, בחיים הכל יכול להיות.

מתאגרפים650

אחרי לפיד עשיתי קצת קרבות קרקע עם יואל וירון. יואל, מי שלא מכיר, הוא ספורטאי אולימפי מהרמות הגבוהות ולוחם עם ים תארים, שייצג את ישראל בעשרות תחרויות ג’ודו.

את האימון הזה אני מסכם כחוויה שלא אשכח עוד הרבה זמן ואני שמח שזה קרה. אני אומר זאת שוב, חבר'ה, הג'יו ג'יטסו הביא אותי למקומות בעולם שלא חשבתי שאראה ולהכיר אנשים מיוחדים שלא חשבתי שאכיר. בזכות הג'יו ג'יטסו כולכם גם מכירים אותי. אני רואה איך ענף הספורט הנהדר הזה גדל בכל יום וסוחף אחריו עוד ועוד ספורטאים בכל הגילאים.

אם לרגע שכחתם, חשובה לי תמיכתכם ואני מחכה לראות את כולכם בקרב שלי, ב-16 בנובמבר, בהיכל מנורה מבטחים. לא לחכות לרגע האחרון, הכרטיסים הולכים ונגמרים.

נתראה, חיים גוזלילפיד-בועט650

פורסם על ידי