בת ים ניו יורק#40: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#40: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי קרבות הרואים במדיסון סקוור גארדן ובלוס אנג'לס והניצחון האדיר ב-45 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מאת: חיים גוזלי

את הטור השבוע אני רוצה להקדיש ללוחמת מספר אחת של ישראל, אולגה רובין. מדובר באישה ואמא שהתחילה בספורט ה-mma לא לפני הרבה זמן וכבר בעלת רקורד של 0-4, מדהים.

היא מתאמנת בכל יום ומקדישה את החיים שלה לספורט למרות הקשיים של נסיעות, ספונסרים ולהיות אמא במשרה מלאה, אבל שום דבר לא יעצור את אולגה. היא מתאמנת אצל המאמן מספר אחת בישראל, עידו פריינטה, שהאקדמיה שלו ממוקמת בכפר סבא, בה גם אני מתאמן לפני קרבות. בכל יום אולגה נוסעת מחולון לכפ"ס, לפעמים אפילו פעמיים ביום, רק בשביל להגשים את החלום שלה. ואתם יודעים מה? כמו שתמיד אני אומר, התמדה ונחישות זה הדרך להצלחה.

אז אני גאה לספר לכם שסידרתי לאולגה חוזה בארגון בלאטור, אולגה מקבלת הזדמנות להיות אחת מהטובות בעולם ולקדם את הספורט שכולנו אוהבים. אולגה חתמה לארבעה קרבות שיתקיימו בארצות הברית, וכמובן אחד ב-15 בנובמבר בהיכל "מנורה מבטחים" בו גם אני אתחרה ואף הבן שלי אביב, אבל על זה אני אדבר בטור הבא!

נאחל לאולגה מזל טוב ואם יש חברות שקוראות את הטור הזה ובא לכן לפרגן ולתמוך באולגה, צרו איתי קשר כי לאן שאולגה הולכת, השמיים הם הגבול.

רק לידע כללי, השנה אסגור לישראלי נוסף חוזה בבלאטור, אז תתכוננו, יש עוד הרבה הפתעות!

פורסם על ידי