בת ים ניו יורק#13: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#13: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

אנחנו נמצאים בחודש אוגוסט ואוגוסט זה חודש מת בספורט. כולם בחופש, כולם נחים, אין הרבה תחרויות ואין הרבה פעילות ספורטיבית. לכן החלטתי להקדיש את הטור השבועי שלי למתקן אימונים שהוא בעיניי אחד המשוכללים בארץ ופתח אותו כלפו מסיקה, אגדת ספורט מבת ים.

אתחיל בסיפור ההיכרות שלנו. את כלפו פגשתי בגיל 18, רגע לפני הגיוס לצה"ל. הוא היה אז אגדה בארץ באיגרוף תאילנדי ואני רציתי ללמוד את האומנות, אז באתי למכון אולימפיה בבת ים של בועז הולצמן, גם הוא אגדת ספורט בת ימית. שם פגשתי את כלפו בפעם הראשונה. התאמנתי שם עד הגיוס, זה לא היה הרבה זמן, רק מספר חודשים. כשסיימתי את הצבא בשנת 1993, כלפו אימן לצד בועז הולצמן ברחוב שפירא בבת ים. זה היה המכון בו פיתחתי את רוח הלחימה שלי, רוח שכולם יודעים שנמצאת איתי עד היום.

מאז ועד היום אני עובד בשיתוף פעולה עם כלפו, שנמצא איתי בכל קרב בפינה, מלווה אותי בכל העולם. מתקן האימונים שלו נפתח ברחוב ניסנבאום 23 – מקום ענק המצויד במכשירים מתקדמים שמטרתם לבנות ספורטאים. גם אני נמצא שם ומאמן את קבוצות הג'יו ג'יטסו ו-MMA.

יש אזור שלם לאימונים פונקציונליים וקרוס פייט, יש מזרן ענק לאימוני איגרוף תאילנדי וג'יו ג'יטסו ויש גם זירת איגרוף גדולה. המטרה במתקן הזה היא לפתח ספורטאים חדשים, לבנות דור של לוחמים, להוציא את הנוער מהרחובות כך שבמקום להסתובב בלי לעשות כלום בגינות הם יבואו להתאמן, ילמדו ערכים של ספורט וערכים של כבוד.

יש לנו כיתות לימוד לחימה ממש לכל הגילאים, מילדים בני 5 ועד 75, כולם מתאמנים. אנשים מגיעים אחרי יום עבודה קשה, עולים על המזרן, נותנים אימון ומרגישים כמו חדשים.

יש לנו נבחרת איגרוף תאילנדי שמייצגת את בת ים בתחרויות שונות בארץ וגם נבחרת ג'יו ג'יטסו שמייצגת את בת ים ואת המדינה בכל העולם עם הישגים מטורפים. את זה כבר כולם יודעים… פתחנו לאחרונה גם נבחרת MMA של לוחמים צעירים שאותם אנחנו נביא לזירות הכי גדולות בעולם. וכמובן אימונים אישיים להרזיה, ללחימה, ממש הכל מהכל. מי שרוצה לבוא, להתנסות ולשנות לעצמו את החיים מוזמן ליצור איתי קשר.

ב-18 בחודש ארגון בלאטור עורך מבחני קבלה ללוחמים ישראלים לקראת האירוע הענק שיתקיים בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים. המבחנים האלה יתקיימו אצלנו במתקן בבת ים! כן, אנחנו מכוונים גבוה – להביא את העיר בת ים לחיים ספורטיביים וחיים בריאים.

נתראה, חיים גוזלי

כלפו מסיקה וחיים גוזלי אחרי הקרב במדיסון גארדן

כלפו מסיקה וחיים גוזלי אחרי הקרב במדיסון גארדן

פורסם על ידי