בת ים ניו יורק#12: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#12: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מנצלים את 15 דקות התהילה טוב-טוב. השבוע התארחתי בערוץ הספורט בתוכנית של טל ברמן "מגרש פתוח". היה טוב, התראיינתי על הקרב בניו יורק ועל הספורט שאני עושה בגילי המבוגר. היה לי ממש כיף, התוכנית זרמה ונראה לי שהייתי שגריר די טוב לספורט ה-MMA.

אנשים לא כל כך מבינים את החלל הריק שנוצר אצל ספורטאי אחרי תחרות, אחרי קרב גדול. אתה נמצא בטופ, בפסגה, למשך כמה חודשים, ואז אתה חוזר לארץ, לשגרת היום. ואז יש תמיד איזה חלל של ריקנות, של חוסר עשייה. אתה קם בבוקר ולא בדיוק יודע מה לעשות, הגעת כל כך גבוה ועכשיו אתה מחפש מה לעשות. אבל כל זה לפחות עד הקרב הבא.

הקרב הבא שלי יתקיים בתאריך ה-16 לנובמבר, אבל הפעם בישראל, מול הקהל הביתי שלנו, עם עידוד מקומי והדגלים שלנו. בדיוק מה שהיה חסר לי בניו יורק. באירוע הקרוב יהיו לנו כמעט 16 קרבות שמתוכם עשרה קרבות של ישראלים, וכמובן הלוחם, השגריר שלנו בחו"ל, נועד להט, שיעלה לקרב אשר עשוי לקדם אותו עוד שלב בדרכו לטופ 10 בארגון.

חיים-גוזלי-בערוץ-הספורט.jpg650

אני מחכה לזה בטירוף… באמצע אוגוסט יתקיימו מיונים לכל הלוחמים הישראלים כדי לבדוק מי מתאים לעלות בזירה הגדולה הזו, וכמובן שיש זכות ללוחמים שניצחו באירוע הקודם שהיה בישראל ב-2016. אני אישית אתחיל את האימונים לקראת סוף אוגוסט, משום שאני חייב לתת לגוף עוד קצת זמן מנוחה. בקרב האחרון הגוף שלי הגיע לרמת מאמץ ממש גבוהה, עד היום אני מרגיש חלקים כואבים בעקבות הקרב. אבל שום דבר לא יעצור אותי מלהשתתף בקרב בארץ!

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי