בת ים ניו יורק#11: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#11: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

לפני שלושה ימים נחתנו בארץ. עדיין בג'ט לג, לא ישנים טוב. רק חזרנו וכבר הוזמנו לטקס חלוקת מלגות של עיריית בת ים לספורטאים מצטיינים. אביב מקבל מלגה על ההישג שלו, מקום שני באליפות העולם שהתקיימה ביוון. למי שלא יודע, אביב התחרה במשקל של 60 ק"ג, נלחם בחמש קרבות וניצח את כולם בהכנעות. בקרב הגמר הוא הפסיד באדוונטג שזה כמו חצי נקודה. קרב הגמר היה עם לוחם מפורסם מאבו דאבי.

אבו דאבי מייצרת כיום לוחמים ממש טובים, הג'יו ג'יטסו הוא חובה שם בבית ספר מגיל יסודי ומעלה, שזה ממש מטורף. אני מקווה שגם אצלנו זה יהיה כך יום אחד… אני מאמין שגידול דור על ערכי ספורט ואומנויות לחימה יהפכו את החברה שלנו למקום טוב ובטוח יותר.

לטקס המלגות, בנוכחות ראש העיר יוסי בכר וסגנו ויקטור טל, הגיעו ספורטאים מכל מיני תחומים: ריקודים סלונים, הוקי קרח, ג'ודו, שחייה ואנחנו מהג'יו ג'יטסו. ראש העיר התעניין בכל אחד מהספורטאים ושאל על ההישגים שלהם. כל ספורטאי קיבל מלגה, והמאמנים קיבלו מגן הוקרה על תרומתם לספורט ולעיר בת ים.

לחיצת-יד650

ואז הגיעה הפתעה. קראו גם לי. ואני באתי לטקס כמאמן של אביב, לא כספורטאי. מסתבר שהכינו לי מגן הוקרה על ההישג ההיסטורי שהבאתי לעיר וכמובן על הקרב במדיסון סקוור גארדן. האמת, הדבר הזה חשוב לי יותר מכל דבר אחר – ההכרה במפעל החיים שלי. למעלה מ-20 שנה אני נלחם בכל העולם ותמיד מציגים אותי כחיים גוזלי מבת ים. עכשיו העיר בת ים מכירה בי כאחד משלה, אחד שמייצג אותה, ואני גאה להיות בת ימי ולגדל את הבן שלי בעיר הזו.

אז היה לנו יום נפלא. אביב וגם אני זכינו להכרה (ואביב גם לאיזה צ'ק). בסוף היום אמרתי לאביב – היום הרווחת את המשכורת הראשונה שלך בתחום שבחרת להיות, וזה לוחם. אני בטוח שיגיעו עוד הרבה כאלה בעתיד ותביא כבוד למשפחה, לעיר שלנו ולמדינת ישראל.

לסיום אני שוב רוצה לומר תודה לראש העיר יוסי בכר וולסגן ראש העיר ויקטור טל, שתמכו בנו ונתנו לנו את הכבוד המגיע לנו. משפחת גוזלי עוד לא אמרה את המילה אחרונה, והעיר בת ים תקבל עוד הרבה תארים וכבוד מאיתנו.

 נשתמע, חיים גוזלי

מגן-גוזלי650

פורסם על ידי