יפית חן וענת דדון יחכו שבוע כדי לדעת מי ניצחה בבחירות

התוצאות יתפרסמו רק בעוד שבוע

התוצאות יתפרסמו רק בעוד שבוע

יומיים אחרי הבחירות, אין עדיין תוצאות בבחירות לתפקיד יו"ר הסתדרות המורים סניף בת ים ולמעשה הקולות אפילו לא נספרו עדיין. על התפקיד התמודדו שתיים: ענת טוראל-דדון, המנהלת את החטיבה הצעירה בבית הספר "יגאל אלון"; ויפית חן, חברת צוות ניהול בבית הספר "גורדון".

מסתבר כי במערכת הבחירות של הסתדרות המורים, שהתקיימו בכל רחבי הארץ וגם כמובן בבת ים, התגלו בעיות לוגיסטיקה שונות. אל חלק מן בתי הספר בארץ בהם נערכו בחירות לא הגיעו קלפיות וכוח אדם לביצוע הליך הבחירות. נוכח זאת מורים וצוותי בתי ספר רבים כלל לא זכו להצביע. על כן החליט בית הדין של הסתדרות המורים לקיים יום השלמה לבחירות, ביום חמישי הבא (25 במאי), ורק לאחר מכן תתבצע ספירה של הקולות והתוצאות יתפרסמו.

חשוב לציין, כי בבת ים הליך הבחירות התקיים ללא דופי וללא תקלות, וכלל המורים, הגננות וצוותי החינוך הצביעו לנציגתם.

יושבת ראש הסתדרות המורים בבת ים הנוכחית, ענת טוראל-דדון, אמרה: "אני מבינה את ההחלטה של בית הדין. בעבר היו תלונות על זיופים ולכן לקחו חברה חיצונית, שגם לצערנו לא עשתה את עבודתה כראוי. יום הבחירות בבת ים התקיים בסדר מופתי, כשבערים אחרות היו אי סדרים והוזמנו ניידות משטרה. אצלנו כולם ישבו יחד, הייתה הרמוניה, ולא נראתה בעיה אחת. אני מקווה שהבחירות יסתיימו על הצד הטוב ביותר".

פורסם על ידי