הבחירות להסתדרות המורים סניף בת ים: תכירו את יפית חן

יפית חן | צילום אלבום פרטי

יפית חן | צילום אלבום פרטי

מחר (שלישי, 16 במאי) יתקיימו הבחירות להסתדרות המורים. לתפקיד יו"ר הסתדרות המורים סניף בת ים יש שתי מועמדות: ענת דדון שראיון איתה תוכלו לקרוא כאן, ויפית חן.
יפית חן, בת 44 מבת ים, היא אם לשלושה ילדים ומורה כבר 23 שנה. היא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בחינוך מיוחד, חברת צוות ניהול בבית הספר "גורדון" ומתמודדת ליו"ר סניף בת ים מטעם סיעת נח"ל בהסתדרות המורים.
"הגעתי למקצוע לאחר שעזבתי את תפקידי במשטרה, הרגשתי שהשליחות האמיתית שלי היא לחנך את הדורות הבאים", מספרת יפית, "בשנים שאני נמצאת במערכת החינוך, פגשתי עובדי הוראה איכותיים שהחליטו לעזוב את המערכת. נדהמתי לגלות שלכולם היה בסיס משותף – עומס המערכת וחוסר התגמול שלה, העדר זכויות לעובדי ההוראה והתחושה שיכולים לנהל את המשכורת מבלי שתדע ותבין מה קורה. אנחנו עובדים, יוצאים להשתלמויות, ממלאים עשרות דו"חות ועסוקים סביב השעון בתיעוד אירועים. העומס הוא עצום ובסוף אנחנו צריכים להילחם על מה שמגיע לנו. זה חייב להשתנות".
לדבריה, "מסתבר שגם ההסכם האחרון שחתמה המזכ"לית הזמנית עם האוצר פוגע בנו. הבנתי שאני חייבת לתת מענה למצוקה הזו של כולנו, והדרך הכי נכונה מבחינתי הייתה להצטרף לסיעת נח"ל שהמצע שלה דוגל בדיוק במענה למצוקות אלו. פניתי למספר גורמים על מנת לקחת חלק ולנסות להביא את המצוקות לפתרון מעשי. היחידה שנפגשה איתי הייתה יו"ר סיעת נחל גילה קליין, שהביאה בפני את מצע סיעתה ומיד ראיתי שהיא נותנת פתרונות מעשיים למצוקות אלו ועוד רבות אחרות".
יפית מדגישה כי סיעת נח"ל הינה הסיעה השלישית בגודלה בהסתדרות המורים, מאגדת ומייצגת עובדי הוראה וגמלאים: מורים, גננות, מנהלים,מדריכים, יועצים, ערבים, דתיים וחילוניים. "אני מאמינה שרק סיעת נח"ל בראשות גילה קליין תהפוך את הסתדרות המורים לארגון המחויב לשרת את עובדי ההוראה וגימלאיה", היא אומרת.
על סניף בת ים היא אומרת: "לשמחתי, חברו אליי להובלת הסניף אנשי חינוך איכותיים: מנהלים, מדריכים, מורים, גמלאים דתיים וחילוניים. הסניף יעבור שינוי מהותי כך שנושא הדגל שלו תמיד יהיה פתרונות בדרך של שלום וגישור. חשוב לי שעובדי ההוראה לא יחששו לפנות ולשאול ולבקש סיוע וזה יהיה נר לרגלי – דלתי תמיד תהיה פתוחה".
"דלתי תמיד תהיה פתוחה"

"דלתי תמיד תהיה פתוחה"

פורסם על ידי