הבחירות להסתדרות המורים סניף בת ים: תכירו את ענת דדון

ענת דדון | צילום אלבום פרטי

ענת דדון | צילום אלבום פרטי

מחר (שלישי, 16 במאי) יתקיימו הבחירות להסתדרות המורים. לתפקיד יו"ר הסתדרות המורים סניף בת ים יש שתי מועמדות: יפית חן שראיון איתה תוכלו לקרוא כאן, וענת טוראל-דדון.

ענת טוראל-דדון, בת 49, היא אם לשני בנים (27,22) בוגרי מערכת החינוך בבת ים, מערכת חינוך שהיא עצמה התחנכה בה. 27 שנים היא עוסקת בחינוך, כאשר בשבע האחרונות היא מנהלת את החטיבה הצעירה בבית הספר "יגאל אלון". כמו כן, היא חברה בצוות הניהול הבית ספרי ומדריכה פדגוגית של צוות החטיבה. טוראל-דדון מכהנת כיום כיו"ר הסתדרות המורים לאחר שהיו"ר הקודם יהושע קרני פרש בחודש שעבר. לתפקיד היא מתמודדת מטעם סיעת אמ"י.

"אני חושבת שהוא הפנינה של מדינת ישראל", היא מעידה על החינוך בבת ים, "יש כאן אנשי חינוך מסורים, רציניים, משכילים, בעלי תחושת שליחות מדהימה שמתייחסים לילדים כאילו הם הילדים הפרטיים שלהם. בעיני זהו המקצוע החשוב ביותר במשק, יותר מרופאים, כי ילד קם ונופל על מורה. מצד שני זה המקצוע המוחלש ביותר במשק, כל אחד מרשה לעצמו להתעמר במורה: הורים, מפקחים, מנהלים, רשויות, תלמידים ועוד. אני רוצה לקדם את מעמד המורה בבת ים, להגן על זכויות המורים, לגרום להם להגיע עם חיוך לעבודה בבוקר, שיידעו שיש להם גב ומי ששומר עליהם, כמובן בדרך מכובדת, בדרך של כבוד, של שמירה על צנעת הפרט. אני רוצה לדאוג לרווחת המורים, הם עושים עבודת קודש וכמובן לכל עובדי ההוראה כולם, לא רק מורים".

לדבריה, "החזון שלי הוא שהמורה יגיע רגוע, מאושר ושמח לבית הספר, שהוא לא יצטרך לדאוג לתלוש המשכורת שלו, שלא יצטרך להיות מתחת לקו העוני. ברגע שאשפר את השכר הכל יעלה". היא מודה כי מדובר בחזון שאפתני, "אבל אני יושבת בוועד הארצי וצריך לשנות את זה ברמה הארצית. אני עובדת מהשטח ויודעת מה זה להיות מורה ויודעת כמה קשה היא עבודת המורה. אני קוראת לעובדי ההוראה להצביע אמ"י כדי שאוכל לדאוג לרווחתם".

יש לה גם חזון לימודי. "אני רוצה להצעיד את תלמידי בת ים קדימה, להתאים אותם לעידן הטכנולוגי. אנחנו רוצים לגדל אזרחים טובים, שמחים ומאושרים. כשילד שמח וטוב לו הכל יגיע. כשילד מגיע בבוקר מחויך ומחבק את המורה שלו, אני יכולה לעשות הכל, גם ללמד אותו סינית".

פורסם על ידי