חברת המועצה פיאסצקי: יש למצוא תקציב לתנועת הצופים

חניכי הצופים | דף הפייסבוק של צופי בת ים

חניכי הצופים | דף הפייסבוק של צופי בת ים

אמש שיגרה חברת מועצת העיר קטי פיאסצקי מכתב ללשכת ראש העיר יוסי בכר, וקראה לו למצוא תקציב עבור תנועת הצופים בבת ים.

כזכור, אתמול דיווחנו כי ראש שבט "דן" צופי בת ים אלי פונטה נפגש עם בכר, לאחר שבשנתיים האחרונות התנועה לא קיבלה תקציב מהעירייה. כעת סכנת סגירה מרחפת מעל ראשם. "אני עצמי הייתי חניכה בתנועת נוער בעיר, וקצרה היריעה מלספר כיצד השפיעו עלי הפעולות בתנועה. הערכים שרכשתי הם חלק בלתי נפרד ממני עד היום", כתבה פיאסצקי. "תנועות הנוער ממלאות פונקציות רבות בחיי הילדים ובני הנוער, הן מלמדות כישורי חיים ועבודת צוות המפגשים בשעות אחר הצהריים נותנים לילדים עולם תוכן שלם, חברויות נוצרות מחוץ למסגרת הבית ספרית ובני הנוער עסוקים בפעילות חיובית ונמנעים מלהסתובב בחוסר מעש. רק בשבוע שעבר ישבנו יחד בוועדה למיגור האלימות, הצגתם לנו תכניות נהדרות לקיץ הקרוב והכל במטרה להעסיק את בני הנוער. סגירת שבט 'דן' עומדת בסתירה גמורה למטרות החשובות הללו".

לדברי פיאסצקי, עלות התמיכה בשבט הצופים מצד העירייה עומדת על כ-50,000 שקלים בשנה. "אני בטוחה שתמצא דרך יצירתית למצוא את הסכום הזה ולהמשיך את פעילותו של השבט", היא כתבה לבכר, "כפי שאתה בוודאי יודע, מצבה הסוציו-אקונומי של בת ים הוא לא מהחזקים בארץ. ההורים ששולחים את ילדיהם לצופים נאלצים לעשות זאת למרות הקושי הפיננסי. ללא התמיכה של העירייה בני הנוער והילדים ימצאו את עצמם ללא שבט הצופים שמהווה להם בית".

את מכתבה מסיימת פיאסצקי במילים נרגשות: "אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה להתעלם מכך שאני היא זאת שפונה אליך, אני קוראת לך חרף המחלוקות בינך לביני, מצא את המקום בלבך לסייע לבני הנוער הנהדרים האלו, בני נוער שהם גאווה לעיר האהובה על שנינו".

שבט-דן-העתיד650

פורסם על ידי