ההצעה לסדר שהרגיזה את ראש העיר

ישיבת המועצה אתמול | צילום: טלי בנדו לאופר

ישיבת המועצה אתמול | צילום: טלי בנדו לאופר

ראש עיריית בת ים יוסי בכר סירב אתמול לדון בהצעה לסדר של חברת המועצה מהאופוזיציה, קטי פיאסצקי, הקוראת לו למעשה להתפטר. בכר נימק את סירובו בכך שההצעה הוגשה מאוחר מדי וסיים את הישיבה מבלי לדון בה.

ההצעה לסדר המדוברת הוגשה למזכירות העירייה ביום שני 5 ביוני, כך לטענת חברת המועצה פיאסצקי, כלומר 48 שעות לפני הישיבה ובהתאם להוראות החוק. "אני קוראת לחברי מועצת העיר לגלות אחריות ולהעביר את ראש העיר, מר יוסי בכר, מתפקידו וזאת לאור הכישלון בניהול העיר, הבאתה למצב גרעוני קשה, ומעל הכל, השפל אליו הגענו ובעקבותיו ההחלטה של איחוד העיר בת ים עם העיר תל אביב", נכתב בהצעה לסדר, "ולמעשה להביא לקצה של העיר בת ים, וזאת כתוצאה מהתנהלותו הכושלת של ראש העיר בניהול ענייני העיר. הצעת החלטה: מועצת העיר בת ים תובעת מראש העירייה להתפטר מתפקידו לאלתר".

אמש (רביעי), לקראת סופה של ישיבת מועצת העיר, הבינה פיאסצקי כי הצעתה כבר לא תידון ומחתה על כך. לאחר ויכוח קולני עם בכר, הוא פרש ללשכתו מלווה בחברי מועצה לצורך תפילת ערבית. ברקע הוויכוח בין השניים  – תביעת דיבה שהגיש אתמול בכר נגד פיאסצקי בגלל דברים שאמרה בישיבת מועצה לפני כחמישה חודשים.

לאחר הישיבה אמרה פיאסצקי: "ראש העיר מר יוסי בכר מוסיף להוכיח את מה שכולם כבר יודעים – שהתועלת הפוליטית האישית שלו עומדת בעיניו מעל לזכויות בסיסיות כמו חופש הביטוי. ראש העירייה מונע מנקמנות אישית נגד חברי מועצה שרק עושים את העבודה שלהם, שכן כוללת גם ביקורת על התנהלותו. אני אמשיך להיות חברת מועצה שמייצגת את הערכים והעקרונות הישרים, ושנלחמת בשחיתות ובקומבינות. איומים והפחדות לא יזיזו אותי מדרך האמת, גם אם הם מגיעים מראש העירייה עצמו".

פורסם על ידי