פעילים למען בעלי חיים חילקו כריכים טבעוניים בוולפסון

צילומים באדיבות החזית לשחרור בעלי חיים

צילומים באדיבות החזית לשחרור בעלי חיים

ביום שישי האחרון קיים ארגון "החזית לשחרור בעלי החיים" פעילות בבית החולים וולפסון. 15 פעילים ופעילות מתא השפלה של הארגון (בת ים עד גדרה) הגיעו אל בית החולים כשהם מצוידים בכריכים טבעוניים, אותם חילקו למאושפזים, מבקרים ועוד.

"הגענו אל בית החולים עם 130 כריכים אותם הכנו קודם", אמר דובר התא, רוי פלח, "חילקנו כריכים עם חומוס ונקניק סייטן, טחינה ונקניק סייטן, שמנת זיתים, קוטג' מקשיו ועוד. הכל כמובן בליווי ירקות. את מוצרי הכרכים תרמו לנו בתי עסק שמוכרים מזון טבעוניים ואת השאר תרמו אנחנו מתוך אמונה שחשוב לחשוף אנשים לאורח חיים טבעוני".

עוד מספר פלח כי עברו בין כל המחלקות, מהפנימיות, דרך הילדים ועד המיון, וחילקו לחולים ולבני משפחותיהם כריכים ועוגיות. "היו תגובות מקסימות של אנשים, שנמאס להם מהאוכל בקפיטריה. הייתה פליאה לראות פעולה מהסוג הזה של החזית, כי רגילים לפעולות עם רעש ומגפון. זוהי פעולה רגועה והמטרה הייתה להראות את השפע בטבעונות וגם לשמח אנשים. אפשר להגיד שהשגנו את שלנו כי אנשים התעניינו, שאלו וביקשו לדעת היכן ניתן להשיג את המוצרים. אנחנו באנו מוכנים עם פלאיירים".

החזית לשחרור בעלי החיים הוא ארגון בינלאומי אידאולוגי פרו-טבעוני אשר קם בשנות ה-60' באנגליה ותומך בזכויות בעלי חיים ובפעולה ישירה לשחרור בעלי חיים מתעשיות הבשר, הביצים ומוצרי החלב, תעשיית הפרווה, מעבדות המחקר העושות ניסויים בבעלי חיים ותעשיות אחרות הכרוכות באכזריות כלפי בעלי חיים. בשנת 2013, לפני שזכתה בריאליטי "האח הגדול", הקימה טל גלבוע, טבעונית ידועה ומוכרת, את שלוחתו הישראלית של הארגון.

וולפסון650

פורסם על ידי