פרס לד"ר ליאור ששון מוולפסון על הצלת ילדים חולי לב

ד"ר ליאור ששון | צילום דוברות וולפסון

ד"ר ליאור ששון | צילום דוברות וולפסון

ד"ר ליאור ששון, מנהל מחלקת ניתוחי לב וחזה ויחידת ניתוחי לב ילדים במרכז הרפואי "וולפסון" קיבל השבוע בלונדון את הפרס היוקרתי "Israeli Hero Award" בשם עמותת "הצל לבו של ילד" הפועלת בוולפסון.

"הכל עניין של עבודת צוות", אמר ד"ר ששון בעת קבלת הפרס. "אני גאה לעמוד פה כישראלי, המייצג קבוצה גדולה של רופאים, אחיות, טכנאים, מתנדבים והרבה מאד אנשים טובים מישראל ומהעולם המקדישים את חייהם להצלת חיי ילדים".

האירוע בו הוענק הפרס אורגן על ידי העיתון הבריטי "The Jewish News". ד"ר ששון נבחר לאחד מארבעת המועמדים הסופיים לקבלת הפרס מתוך עשרות. נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הוא שהכריז השבוע כי ד"ר ששון נבחר לקבל את האות היוקרתי.

עמותת "הצל לבו של ילד" דואגת לניתוחי לב מצילי חיים ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות. מטרת העמותה היא לשפר את איכות הטיפול הרפואי בילדים חולי לב ממדינות מתפתחות וליצור מרכזי טיפול מיומנים במדינות אלו. פעילות העמותה מרוכזת סביב המרכז הרפואי וולפסון, והצוות הרפואי של העמותה מפעיל גם קליניקות קרדיולוגיות שבועיות, בארץ ובחו"ל, לאבחון מטופלים ולמעקב רפואי. בימים אלו בונה העמותה בית חולים לילדים בוולפסון, אשר ישפר בצורה משמעותית את התנאים עבור ילדי האזור ויאפשר לעמותה להציל ילדים רבים נוספים מרחבי העולם. עד כה העמותה הצילה יותר מ-4,500 ילדים מ-55 מדינות מתפתחות והכשירה למעלה מ-150 אנשי צוות רפואי מדינות אלו.

קבלת הפרס | צילום: עזרא בלייק

פורסם על ידי