נציגי מועצת הנוער נאמו בכנסת

נציגי מועצת הנוער בכנסת | צילום: דוברות מועצת הנוער

נציגי מועצת הנוער בכנסת | צילום: דוברות מועצת הנוער

 

אירוע מיוחד בסימן "כנסת צעירה" לציון 68 שנות קיומה של כנסת ישראל נערך לאחרונה בכנסת, בהשתתפות שלושה נציגים של מועצת הנוער העירונית בבת-ים: יו"ר מועצת הנוער בני ג'אג'אטי תלמיד כיתה י"א מבי"ס המר-דרכא; דוברת מועצת הנוער חנה אמרה, תלמידת כיתה י"ב מבי"ס בית וגן; ודיויד אקופיאן תלמיד כיתה י' בתיכון חדש-דרכא.

הצעירים השתתפו בשלל פעילויות, הכירו את הוועדות השונות במשכן הכנסת, נפגשו על חברי כנסת ושרים ושוחחו עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין. בין הוועדות השונות בהן לקחו חלק הייתה גם ועדת העלייה וקליטה, שם נשאה חנה אמרה נאום מרגש בנושא העלאת יהודי אתיופיה לארץ. אמרה, בת ליוצאי אתיופיה, סיפרה על אלפי יהודים שנותרו באתיופיה וסובלים מאנטישמיות חמורה, וקראה למקבלי ההחלטות לפעול להעלותם למדינת ישראל.

חנה אמרה נואמת בכנסת | צילום: דוברות מועצת הנוער

חנה אמרה נואמת בכנסת | צילום: דוברות מועצת הנוער

"כיום כ-9,000 יהודים ממתינים ברשימות של משרד הפנים מאז 1999 לאישור כניסתם לארץ וסובלים מאנטישמיות מעצם היותם יהודים. מצב זה אינו יכול להימשך ועל נבחרי הציבור לעשות כל שביכולתם על מנת להעלותם לארץ אבותיהם", היא סיפרה.

נשיא המדינה ריבלין בירך ושיבח את הצעירים אשר ניהלו במשך היום כנסת למופת. בנוסף אמר הנשיא כי נוכחותם של הנערים והנערות בהיכלה של הדמוקרטיה היא בעצמה סיבה למסיבה.

פורסם על ידי