בני הנוער החליפו ליום אחד את בכירי עיריית בת ים

מתכנסים לישיבה | צילומים מועצת הנוער

מתכנסים לישיבה | צילומים מועצת הנוער

יום חילופי שלטון נערך אתמול (ראשון) בעיריית בת ים. במסגרת יום זה החליפו נציגי מועצת הנוער העירונית ותנועות הנוער את הנהלת העירייה ואת בעלי התפקידים בעירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט. במהלך היום המיוחד נחשפו הנציגים לעבודתם של בעלי התפקידים, לקחו חלק בישיבות וכן "ניהלו" את ענייני העיר.

"יום חילופי שלטון" הוא פרי יוזמה של מועצות התלמידים והנוער הפועלות ומתקיים מאז שנת 1995. במועצת הנוער מסבירים כי מטרת היום היא להפגיש את בני הנוער עם קובעי המדיניות כדי להכיר את מהות תפקידי הניהול שלהם ולהתנסות בתהליך קבלת ההחלטות. "אירוע זה מהווה שיא של תהליך חינוכי, ערכי ודמוקרטי", נמסר, "יום זה מקרב את בני הנוער הנבחרים אל מקבלי החלטות בצוות החינוכי, ומהווה התחלה של דיאלוג ופעילות משותפת בין נציגי הנוער הנבחרים לבין בעלי התפקידים המובילים בעירייה".

עוד נמסר כי בין הנושאים המרכזיים שעלו ביום זה: עידוד השתלבות באקדמיה בקרב בוגרי תיכון, תקציב תנועות הנוער בהשוואה לערים השכנות, מיגור תופעת הוונדליזם ברחבי העיר וכמו כן איחוד הערים. הישיבות המרכזיות התחלקו לשניים: ״חינוך, פנאי וקהילה״ ו״אירועי קיץ״, כאשר כל בעל תפקיד השתתף בפגישות עם בני הנוער המוחלפים.

במהלך היום הועבר ״מפתח העיר״ ליושבת ראש מועצת הנוער העירונית הנכנסת סופי קרסנובסקי, תלמידת כיתה ט' בבית הספר "רמות", מיושב ראש מועצת הנוער העירונית היוצא בני ג׳אג׳אטי, תלמיד כיתה י״א בבית הספר "דרכא המר".

בני-הנוער650חברה-עירונית650מפתח-העיר650החלפה650פקידה650

פורסם על ידי