הציבור מוזמן: כנס חידושים בניתוחי הרזייה בוולפסון

ניתוח קיבה | צילום: דוברות וולפסון

ניתוח קיבה | צילום: דוברות וולפסון

המרכז הרפואי "וולפסון" בחולון מזמין את תושבי בת ים לכנס מקצועי בנושא ניתוחי הרזיה. הכנס יתקיים ביום שישי אחרי פסח, ב-21 באפריל, בין השעות 9.30-13.00. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך יש להירשם מראש.

כידוע, הרפואה מתייחסת לתופעת השמנת היתר כאל מחלה. מחקרים רבים הוכיחו זה מכבר, שעודף משקל קיצוני אינו רק עניין של אסתטיקה, אלא הוא מקצר את תוחלת החיים, גורם למחלות לב וכלי דם, מהווה גורם סיכון להתקף לב ולשבץ מוחי, קשור לדום נשימה בעת השינה, תורם להתפתחות בעיות אורתופדיות, מאיים על הפוריות ומשפיע על הערך העצמי. 25% מתושבי ישראל, הנמנים עם האוכלוסייה הבוגרת, סובלים מהשמנת יתר.

בתוך כך, ארגון הבריאות העולמי קבע כי ניתוחי קיבה הינם הטיפול האפקטיבי ביותר בהתמודדות עם השמנת יתר חולנית. ליתר דיוק, נמצא כי ניתוחים אלה קשורים באופן מובהק להפחתת התמותה והתחלואה הנלווית להשמנת יתר.

האם אתם שוקלים לעבור ניתוח קיבה ומתלבטים לגבי סוג הניתוח? האם אתם כבר אחרי הניתוח, אך עדיין לא מרגישים ונראים כפי שחלמתם? מומחי התחום של וולפסון יציגו בכנס את החידושים בתחום ויעניקו למשתתפים את מידע חשוב על מנת להפוך לבריאים יותר ולשפר את דימוי הגוף.

בין ההרצאות בכנס:

התסמונת המטאבולית – פרופ' חוליו וינשטיין, מנהל היחידה לטיפול בסוכרת

הכל על ניתוחים להרזיה – ד"ר מרדכי שמעונוב, מנהל המרכז הבריאטרי והמחלקה כירורגיה א'

עיצוב הגוף לאחר ניתוחי הרזיה – ד"ר יעקב פרנד, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית

מבית החולים וולפסון נמסר כי משתתפי האירוע ייחשפו לשיח מיוחד עם מטופלים שעברו ניתוחי הרזיה ב'וולפסון', וישתפו מניסיונם האישי. כמו כן, ייערך פאנל מומחים, במהלכו משתתפי הכנס יוזמנו להתייעץ עם רופאים בנוגע לפתרונות ניתוחיים להשמנה.

הכנס

פורסם על ידי