עיריית בת ים העניקה משלוח מנות לתושבים שהם "שכנים טובים"

שכנים טובים

שכנים טובים

עשרות תושבים בבת ים זכו השבוע לקבל משלוח מנות מפתיע משכניהם, אותו העניקה להם עיריית בת ים לשם עידוד שכנות טובה. משלוח המנות, שהוענק במסגרת פרויקט "משלוח מנות לשכן הטוב", הוענק לתושבים אשר שכניהם המליצו עליהם כעל שכנים טובים וביקשו להעניק להם מחווה קטנה מתוקה. המשלוח כולל דברי מתיקה וחטיפים, מחברת, עט וכוס.

כך למשל, בחר שלומי להעניק את המשלוח לשכנה ריבה מרחוב טרומפלדור "שהיא חברה, אמא וסבתא לכולם ולי למשפחתי באופן אישי, אופה מטעמים, מבשלת ומפנקת במה שאפשר, עוזרת לשכנים , שומרת על הבניין ומנקה אותו לתפארת".

אולגה המליצה על שכניה חיים ולילה: "אלה אנשים שאני יכולה לפנות אליהם יום ולילה. הם עוזרים לכולם ויש להם לב גדול. אבל זה לא רק לחם וחלב כשלפעמים חסר, זה לטפס על הגג לבדוק את הדוד שמש, לעזור למצוא אינסטלטור או חשמלאי, לקפוץ לבית החולים או לשדה התעופה".

כרמל סיפרה על השכנים בני ה-85 מרחוב אלי כהן שעוזרים לכל השכנים ומחלקים כל יום שישי קוסקוס שמכינה האישה לדיירי הבניין. ונטליה העניקה את המשלוח לשכן דני שעוזר לכל השכנות המבוגרות להעלות קניות הביתה או לתקן דברים בבית.

מהעירייה נמסר כי פרויקט "משלוח המנות לשכן הטוב" מתקיים בעיר זו השנה השנייה והוא חלק ממגוון הפעולות שמקיימת העירייה לחיזוק הקהילה ולעידוד עשיית הטוב. הפרויקט מעלה סיפורים נפלאים על אנשים שבעבורם עזרה לזולת, טוב לב ושכנות טובה היא דרך חיים. בעיריית בת ים הבטיחו להמשיך במסורת השנתית שמוכיחה ששכנות טובה לעולם תישאר.

פורסם על ידי