לא על הלחם לבדו: המהפך של מאפיית אריאל

מאפיית אריאל. בוטיק המאפים של בת ים

מאפיית אריאל. בוטיק המאפים של בת ים

בחודשים האחרונים קם בבת ים הבוטיק הראשון בעיר למאפים אמיתיים. זוג חובבי מאפים, אשר גל ואייזיק בר, הם שהרימו את הכפפה כשרכשו את הזיכיון להפעלת הסניף המיתולוגי של "מאפיית אריאל" בבת ים.

הסניף פעל בעיר 25 שנה כחלק מרשת בת 46 סניפים ברחבי הארץ, וכעת המאפייה הוותיקה משנה את פניה ומייצרת חידושים בכל הקשור למאפים מגוונים הכוללים מבחר לחמי בריאות התואמים את רוח הזמן. בנוסף, וזה שינוי מרענן וחשוב לא פחות, מעתה תוכלו גם ליהנות מישיבה במקום עם קפה ומאפה, פוקצ'ות ריחניות או כריך בריאות טרי טרי לבוקר, בורקס עם ביצה קשה, וגולת הכותרת האחרונה – מגוון פיצות שנאפות במקום כמובן.

"החלפנו את צוות האופים ובעלי המקצוע", מספר אשר על המהפך שעוברת מאפיית אריאל בבת ים, "מבחר המאפים בחנות גדל מאוד כדי שיתאים לקהל המגוון של העיר. כמו כן, הכנסנו בריאות למקום עם לחמי מחמצת, לחמניות בריוש, לחם כוסמין, דגנים, קמח מלא ואו דל שומן. בנוסף, המקום עצמו שופץ, הכנסנו מכונות קפה חם וקר, שתייה קרה ואף מקרר עם מוצרי תנובה שלא היו לפני כן. אלו מוצרים שמשלימים את חוויית הקנייה במקום".

שלט650

 

אשר מספר עוד כי כל המאפים הנמכרים במאפייה נאפים בפעימות, כלומר מספר פעמים ביום. "אנחנו מוציאים מספר עגלות ביום של מאפים חמים, וביום שישי התחלופה ענקית בשל תנועת הלקוחות הגדולה שלנו. עם יד על הלב, השינוי המשמעותי ביותר עבורנו הוא שהכנסנו שולחנות וכיסאות וכך יצרנו פינה קטנה לקפה באווירה משפחתית. במקביל, רכשנו תנור פיצה וקלזו'ס איטלקי (מזונות), חודשיים עבדנו על הרצה עם החומרים הטובים ביותר על מנת להגיע לטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר, והגענו. מעתה ניתן להזמין משלוחים הביתה והכל בכשרות של בד"צ עדה חרדית ורבנות בת ים".

גאוות "מאפיית אריאל" הוא לחם פרנה, "שעושים פה מזה שנים בצורה מסורתית וטובה. גם החלות המדהימות ליום שישי אהובות מאוד, האפייה שלהן נעשית במשך היום ואתה יכול למצוא בכל שעה חלה טרייה שזה עתה יצאה מהתנור. את הפרנות אנחנו אופים רק ביום שישי, יש לנו תנור ענק בעל שישה תאים שעומד במרכז המאפייה ובכל יום שישי ניתן למצוא אצלנו פרנות טריות וחמות".

מאפים650

חובבי מתוקים ימצאו במאפיית אריאל מבחר עשיר ממנו יוכלו ליהנות: מגוון גדול של כל סוגי הבקלאוות, עוגיות סולת, כנאפה מגולגל, עוגיות מרוקאיות ועוד; כמו גם עוגות שמרים במגוון מילויים במחירים נוחים, מבחר של שמונה סוגי עוגיות ללא סוכר ומבחר מוצרים גדול ללא קמח המיועדים לחולי צליאק. וכמובן, וחשוב לא פחות, אין חגיגה בלי עוגה. עוגות יומולדת טעימות, מיוחדות ומרשימות בעיטור דף סוכר מודפס על פי דרישת הלקוח הן גם מצרך מבוקש במאפיית אריאל.

"הקהל שלנו הוא קהל נאמן", מסכם אשר, "הלקוחות חוזרים אלינו שוב ושוב, הם אוהבים את ההיצע, את המקום, את השירות, את האווירה ומעל לכל את הטעם".

מאפיית אריאל, ניסנבאום 25 בת ים, טלפון: 03-5516106

עוגות650

לחמין650

עוגות-קרטון650

פורסם על ידי