צ'יקולנד בת ים: לפנק, לפנק, לפנק

צ'יקולנד בת ים: לפנק, לפנק, לפנק

אחד העסקים הצעירים והמבטיחים בבת ים נקרא "צ'יקולנד הפקות ואירועים" וכשמו כן הוא – החל מהפקות של ימי הולדת לילדים ועד הפקות של אירועי חברות, מסיבות סוף שנה, ועדי עובדים, שבת חתן, חינות, בר מצוות, בת מצוות, חתונות או סתם אם בא לכם לחגוג עם חברים.

"אנחנו יודעים ויכולים לעשות אירוע בכל קונספט וצורה שהלקוח ירצה, זורמים איתו בכל", אומר הבעלים שיקו קצוני, "יש לנו דוכני מזון מאוד מגוונים: פלאפל, המבורגר, נקניקיות, סוגי פשטידות, סלטים, פיתות בטאבון ופוקאצ'ות, ממש קייטרינג לכל דבר. יש לנו בר מתוקים מפנק עם ופל בלגי על מקל, שערות סבתא, גלידה, פנקייק, קרפ וגם קיאק פירות שזה דבר מאוד מרשים ובריא, הכל מעשה ידיה של אשתי שלומית. בנוסף, בר שתייה כמובן שאנחנו גם עושים פינות יצירה לילדים, פינות איפור, מתנפחים. אנחנו מפיקים אירוע מההתחלה ועד הסוף בכל האספקטים, מאוכל ועד תאורה, די ג'יי ועוד.

פיצות650

איך הגעתם לתחום?

"פנינו לתחום, אשתי ואני, כי אנחנו אנשים שאוהבים לארח, לפנק ולעשות הרגשה טובה לאנשים. היום אין אירוע שהוא לא מפנק, רק הולכים ומשתדרגים עם הזמן ובזה אנחנו מומחים".

ספר על על אירוע ייחודי שיצרתם.

"היה אירוע מדהים לילדי המשטרה בקיץ עמם אנחנו עובדים מזה שלוש שנים. הבאנו מתנפחים, איפור פנים, ארוחות מפנקות של המבורגרים ובר מתוקים, היה אירוע מקסים. קיבלנו פידבקים מצוינים. עובדת איתנו חברת הייטק שחנוכה זה האירוע הכי גדול של השנה עם פינות יצירה לילדים, ארוחת צהריים, מתוקים, איפור לפנים, משחקי קונסלות, וכמובן סופגניות בשלל סוגים. עוד אירוע שזכור לי הוא חגיגת יומולדת 50 שעשינו בחוף פלמחים עם פופים, שמשיות, משהו יפה ומפנק".

מה מאסט היום מבחינת אירוע?

"דווקא הדברים הקטנים כמו מכונות של פופקורן ושערות סבתא, אין אחד שלא מזמין אותן. אנשים אוהבים את הקטע של המכונות, זה נראה טוב בעין ועושה רושם שהמארח השקיע. אחר כך זה הפוקאצ'ות שהפכו להרבה יותר מבוקשות מנקניקיות, ובאירועים גדולים כמו אירועי חברה ובר מצוות זה המבורגרים ופשטידות. קצת יותר מושקע וכמובן מאוד טעים".

ליצירת קשר עם צ'יקולנד הפקות: 052-8781249.

סירה650

פורסם על ידי