הלהיט שכבש את נשות בת ים: פילאטיס מכשירים

סנטרל פילאטיס

סנטרל פילאטיס

מי מאיתנו לא שמע על פילאטיס מכשירים? אחרי שענף הכושר סחף בשנים האחרונות המוני נשים בכל העולם, לפני כחצי שנה החל לפעול בעיר בת ים מרכז פילאטיס מכשירים לבריאות ועיצוב הגוף. יצאנו לבדוק במה מדובר ועל הדרך לעשות לכם סדר.

חיי הנשים בעולמנו סבוכים וגם טרופים: הן בעלות קריירה, אמהות, מנהלות בית, מכבסות, מבשלות, מנקות, מאכילות, מסיעות ומה לא בעצם? לכן שעה לעצמן, פעם או פעמיים בשבוע, הוא דבר שקוסם להרבה נשים. שעה של התנתקות, פעילות גופנית והחלפת אווירה.

את "סנטרל פילאטיס" הקים ארז רווה, יזם מועדוני בריאות וכושר, אשר הקים בעבר את מועדוני הכושר פיטנס ו-7seven. "אנחנו מספקים בראש ובראשונה את הפילאטיס מכשירים המקצועי ביותר, מגוון מדריכות פילאטיס מובילות עם הסמכה וניסיון עשיר, הן מעניקות למתאמנות במרכז חוויה לגוף", מספר רווה.

מה הסוד של פילאטיס מכשירים?

אסנת, מדריכת פילאטיס במרכז: "אנו, המדריכות קודם כל לפני הכל, מבינות את המתאמנות ויודעות איך לספק להן את מה שהגוף שלהן צריך. השיעורים בפילאטיס מתקיימים בקבוצות מאוד קטנות, עד 8 מתאמנות בשיעור. המתאמנת נהנית משיעור פרטי כמעט, המדריכה נוגעת בכל מתאמנת, מתקנת ומשפרת אותה. בצורה כזו, בתהליך די מהיר, המתאמנות רואות תוצאות תוך כמה שבועות".

כמו מה?

אסנת: "הגוף שלהן קליל יותר, נוח להן עם עצמן, הן חזקות יותר מבחינה גופנית ולא פחות חשוב – גם במבחינה מנטאלית. ההרגשה הזו ממכרת, החיבור למגע האישי של שיעורי הפילאטיס ובעיקר לתוצאות העיצוב שמחזירות את גוף האישה כמה שנים לאחור, גורם לך רצון לא להפסיק".

מדוע פילאטיס מכשירים כה פופולרי?

"הדבר המדהים בפילאטיס מכשירים הוא שלא משנה רמת הכושר הגופני שלך כשאת מתחילה, זו התעמלות מאוד קלאסית ולכן היא פופלרית, קל מאוד להשתלב בה גם בלי רקע סופרטיבי, תוך כמה שיעורים בודדים את מרגישה ספורטיבית לגמרי. פילאטיס מכשירים מתאים ממש לכל הגילאים, הוא עובד על שרירי הליבה של הגוף ומסייע ביציבה נכונה וכמובן בחיזוק עיצוב וחיטוב הגוף".

חשוב לציין כי פילאטיס מסייע במניעה ושיקום פציעות ספורט ופציעות טראומה על ידי חיזוק השרירים, הרצועות והמפרקים באיזור הפציעה. "אנו עובדים לתוך כאב הפציעה, מזרימים דם למקום, הרקמות מתרכחות והכאב חולף לאט לאט", מספרת אסנת, "לכן רופאים רבים ממליצים על פילאטיס כפעילות שיקומית, ספורטאים מכל ענפי הספורט מתחזקים שיעורי פילאטיס באופן קבוע כדי לשמור על תפקוד הגוף, וכדי לשקם פציעות".

עוד היא מספרת, כי "במרכז הפילאטיס אנחנו נפגשים מידי יום עם נשים שסובלות מבעית גב ופרקים כמו פריצות דיסק, בלט גב, עקמת, ברכיים וכו'. בעזרת פילאטיס מכשירים אנחנו באמת מצליחים לסייע להן בהפחתת הכאב, ובשיפור יכולות התפקוד היומיומי שלהן".

המרכז, שהוקם לפני כחצי שנה בעיר, מושך אליו מאות מתאמנות, נשים בהריון, נשים בגיל השלישי ובעצם, בכל קשת הגילאים, גם כאלו ללא כל ניסיון, שנהנות משיעורי פילאטיס ברמה הכי מקצועית שיש. המרכז פתוח בכל יום הן בשעות הבוקר והן בשעות אחה"צ עד שעות הלילה המאוחרות.

המנויות במרכז נרשמות ללא התחייבות לתקופת זמן, אותה הן יכולות להאריך כרצונן. הסגנון של המרכז מאוד קלאסי, נקי ובעיצוב מודרני. שירות צוות המרכז מאוד ייחודי ומזמין, החל מהתאמת כל מתאמנת במרכז לשעות הנוחות לה ועד לעמדת גומיות לשיער למתאמנות ששכחו להביא איתן.

פילאטיס סנטרל, אורט ישראל 58, בת ים. למתעניינים: 058-5588950.

פורסם על ידי