הדיל המושלם מול הים: לאכול, לשתות ולצחוק

נוף פשוט מושלם | תמונות באדיבות סטלה ביץ'

נוף פשוט מושלם | תמונות באדיבות סטלה ביץ'

אחרי שנמלטנו מהמדוזות הצורבות ומהחום ששורף את הנשמה, אין כמו ערב של אוכל, שתייה והרבה צחוק. לכבוד הקיץ השיקה מסעדת "סטלה ביץ' – דג על הים" את אירועי העונה שלה. כשהים הנפלא של בת ים מולכם, תוכלו ליהנות בכל יום חמישי בערב ממופע סטנדאפ מבית היוצר של הקומדי בר לצד בירה צוננת, קוקטייל מתקתק, קינוח הולם וכמובן ארוחה טובה. בסטלה ביץ' פותחים את הבילוי עם מזון לנשמה, אך לא פוסחים על פינוקים איכותיים לגוף בדמות סעודת מלכים הכוללת ארוחות בוקר, פסטות, פיצות, בשרים מיוחדים וכמובן מנות הדגים הטריים והבלתי נשכחים של סטלה.

הנוף של סטלה ביץ' מושלם והתפריט מושלם עוד יותר. ללגום אלכוהול איכותי תוך צפייה בשקיעה זה מאסט. הקוקטיילים טעימים בטירוף: מוחיטו, מרגריטה ואייס עם שוט טקילה, וזה עוד לא הכל. בירות במתקנים מיוחדים של 2-3 ליטר כאילו הייתם על חופי תאילנד ולא בבת ים. משלל המטעמים והשתייה תוכלו ליהנות כשאתם ישובים על החוף, על דשא סינתטי, בתוך המסעדה או בתוך ספינה שעוגנת על חוף הסטלה ממש ובה נערכים מפגשים וארוחות מיוחדות.

בלגי650

את המקום מנהל בחמש השנים האחרונות יוני עזרא. "אנו מתמחים בבשר ודגים, אבל האורחים שלנו יוכלו ליהנות גם מארוחות בוקר מפנקות, פסטות או קינוח טעים", הוא מדגיש.

יוני, מה אנשים הכי אוהבים להזמין?

"ישנן כמה מנות כאלו", הוא מתלבט. "יש הרבה דברים נורא טובים שנמצאים במבצע ולכן זה משתלם. יש לנו דג מושט או פורל, שיפודי פרגיות, כבד עוף, קבב, לבבות, נקניקיות מרגז, כנפיים, שישליק הודו ושומן כבש. יש ארוחת בוקר שמאוד אהובה על האורחים שלנו, זו ארוחה גדולה ומפנקת ב-29 שקלים בלבד. גם הקינוחים מאוד אהובים, ופל בלגי זו מנה מנצחת אצלנו. גלידת אננס שמגיעה בתוך פלח אננס טרי וגלידת קוקוס שמוגשת בתוך קליפת אגוז קוקוס. וכמובן מופעי הסטנדאפ שכרגע אין בכלל בעיר, ומה יותר כיף ממופע ואוכל טוב יחד?"

שומרי המסורת ישמחו לדעת שאף על פי שאין תעודת כשרות למקום (פתוח בשבת), כל האוכל בסטלה ביץ' כשר ובמטבח דואגים להפריד בין בשר לחלב. בסטלה ביץ' אף ערוכים למסיבות ואירועים עד 150 חוגגים עם תפריט עשיר, מוזיקה טובה ואווירה נעימה.

רוצים קופון מיוחד למנה המנצחת של סטלה ביץ'? לחצו כאן! 

סטלה ביץ', בן גוריון 83, בת ים

שעות פתיחה: 08:00-04:00 א'-שבת

מנות-פתיחה650

פורסם על ידי