כתב אישום: ישראל קטון ביצע וידוא הריגה במיה גורן

מיה גורן ז"ל | צילום בית ליסין

מיה גורן ז"ל | צילום בית ליסין

הרצח שזעזע את בת ים לפני כשבועיים וחצי הפך לכתב אישום מזוויע: פרקליטות מחוז תל אביב פלילי הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ישראל קטון, על רצח בת זוגו בשש השנים האחרונות מיה גורן, בת 40. לפי כתב האישום נגדו, קטון החליט להרוג את גורן, שהייתה בהריון כשנרצחה, כשבועיים לפני הרצח והסתיר אקדח וכדורים בתוך תיק בדירתה בבת ים. כתב האישום אף מייחס לו וידוא הריגה של מיה.

לפי כתב האישום, ביום הרצח קטון הגיע בשעת ערב לבת ים, הוציא את האקדח מתיקו ודרך את הנשק. הוא ניגש למיה ששכבה במיטתה וכיסה את פניה באמצעות שמיכה כדי שלא תבחין באקדח שבידיו. הוא קירב את האקדח לראשה וירה ירייה אחת שלא גרמה למותה. גורן קמה מהמיטה מבוהלת, ניסתה לטלפן למוקד מד"א, אולם לא הצליחה. בינתיים קטון ירה בה פעם נוספת. הפעם מיה התמוטטה על הרצפה, ולאחר מכן נורתה בפעם השלישית בראשה. אחרי שירה בה שלוש פעמים, קטון שיסף את צווארה בסכין מטבח וחתך את פרקי ידיה. לאחר מכן התקלח והחליף את בגדיו.

לפי כתב האישום, כשיצא מהדירה הוא הבחין בניידת משטרה שהגיעה למקום לאחר ששכנים ששמעו צעקות וירי הזעיקו את המשטרה. השוטרים עצרו אותו במקום.

זירת הרצח | צילום איחוד הצלה

זירת הרצח | צילום תיעוד מבצעי מד"א

פורסם על ידי