הוארך בשבוע מעצר החשוד ברצח מיה גורן ז"ל

מיה גורן ז"ל | צילום מתוך הפייסבוק בית לסין

מיה גורן ז"ל | צילום מתוך הפייסבוק בית לסין

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשבעה ימים נוספים את מעצרו של החשוד ברצח מיה גורן ז"ל, לפני כשבוע בבת ים. כמו כן הוארך בשבעה ימים נוספים הצו האוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה.

תזכורת: בלילה שבין שבת לראשון התקבל במשטרה דיווח על גבר צועק בדירה ברחוב הגליל בבת ים. שוטרים שהגיעו במהירות למקום איתרו גבר צעיר בן 29 אשר אמר להם כי רצח את בת זוגתו. בדירה נמצאה גופתה של מיה ז"ל עם סימני אלימות. פאראמדיק מד"א קובי משיח סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אשה כבת 40 שוכבת מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם סימני אלימות על גופה וללא סימני חיים. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

"החשוד קשר את עצמו לאירוע, הוא לא הכחיש, כשהשוטרים הגיעו הוא היה סמוך לדירה ואמר להם – אני רצחתי את בת זוגתי", סיפר בשבוע שעבר סנגורו עו"ד דן באומן ל"בת ים פור יו", "אני יכול לומר שלא הייתה ביניהם מחלוקת, צעקות או ויכוחים, הייתה שם אהבה. לא הייתה בגידה, קנאה או אובססיביות מכל סוג, שום דבר שאנו מכירים ממצבים כאלו. היא לא רצתה לעזוב אותו. החשוד אמר לי דברים ביזריים, שאתה מבחין כי הם אינם תקינים. אני לא פסיכיאטר אך התרשמתי שזה אותנטי".

פורסם על ידי