עורך הדין של החשוד ברצח: הייתה שם אהבה

מיה גורן ז"ל | צילום: דף הפייסבוק של בית ליסין

מיה גורן ז"ל | צילום: דף הפייסבוק של בית ליסין

"החשוד נשלח לבדיקה פסיכיאטרית, זאת לאחר ששמעתי ממנו תכנים משונים שלפי דעתי מאשרים את הצורך בבדיקה זו", כך אומר ל"בת ים פור יו" עוה"ד דן באומן, סנגורו של הצעיר בן ה-29 שרצח לפי החשד הלילה בבת ים את חברתו מיה גורן ז"ל.

מיה עבדה בתיאטרון בית ליסין, ועם היוודע דבר מותה פרסם התיאטרון את הדברים הבאים לזכרה: "תיאטרון בית ליסין אבל על מותה של עובדת התיאטרון מיה גורן.
מיה הייתה אישיות יוצאת דופן, טובת לב, אוהבת אדם ואהובה מאוד. תמיד סבלנית ומוכנה לעזור, בחיוך ובאדיבות. מיה, הפרידה ממך בלתי נתפשת, תישארי בלבנו תמיד".

מוקדם יותר האריכה שופטת בית משפט השלום בת"א, רונית פוזננסקי כץ, את מעצרו של החשוד ברצח עד 18 ביוני. בצהריים הודה החשוד בביצוע המעשה ואף שחזר אותו בזירת הרצח. מעצרו הוארך כאמור בשמונה ימים והוא יישלח במהלכם לבדיקה פסיכיאטרית.

"החשוד קשר את עצמו לאירוע, הוא לא הכחיש, כשהשוטרים הגיעו הוא היה סמוך לדירה ואמר להם – אני רצחתי את בת זוגתי", סיפר סנגורו עו"ד באומן ל"בת ים פור יו", "אני יכול לומר שלא הייתה ביניהם מחלוקת, צעקות או ויכוחים, הייתה שם אהבה. לא הייתה בגידה, קנאה או אובססיביות מכל סוג, שום דבר שאנו מכירים ממצבים כאלו. היא לא רצתה לעזוב אותו. החשוד אמר לי דברים ביזריים, שאתה מבחין כי הם אינם תקינים. אני לא פסיכיאטר אך התרשמתי שזה אותנטי".

זירת הרצח | צילום: משטרת ישראל

זירת הרצח | צילום: משטרת ישראל

כפי שפרסמנו, הלילה, אחרי השעה 0:30, התקבל במשטרה דיווח על גבר צועק בדירה ברחוב הגליל בבת ים. שוטרים שהגיעו במהירות למקום איתרו גבר צעיר בן 29 אשר אמר להם כי רצח את בת זוגתו. בדירה נמצאה גופת אישה עם סימני אלימות. הזוג אינו מוכר למשטרה מתלונות קודמות.

פאראמדיק מד"א קובי משיח סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אשה כבת 40 שוכבת מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם סימני אלימות על גופה וללא סימני חיים. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

עורך הדין באומן | צילום: אריק סולטן

עורך הדין באומן | צילום: אריק סולטן

פורסם על ידי