בת ים ניו יורק#35: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#35: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן והניצחון האדיר ב-42 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מאת: חיים גוזלי

שבוע הקרב הגיע, והחל התהליך בו אני חותך במשקל הגוף. התחלתי כשאני במשקל 87 ק"ג ובשבוע ירדתי ל-82 ק"ג, ואתמול (שישי) ירדתי ל-77 ק"ג לקראת השקילה הרשמית. ביום חמישי בערב התחלתי בסאונות כדי לחתוך בנוזלים את הקילוגרמים האחרונים. אלו ימים קשים כי הגוף לא מקבל את התזונה המתאימה לו והכל בשביל לעמוד במשקל היעד.

גם האימונים כמעט הפסיקו השבוע, רק אימונים שמטרתם להזיע ולהוריד עוד נוזלים מהגוף. אני שותה בכל יום כמעט שמונה ליטר מים ואוכל ארוחות קטנות כל שעתיים. זה ניכר בי והגוף החל להיות חלש.

בשישי בבוקר אחרי השקילה התחלתי שוב להעמיס נוזלים ואוכל – בריא כמובן ולפי כמויות, בשביל לא להעמיס על הגוף. בואו נגיד ככה, בזמן הקרב אני אהיה 87 ק"ג עוד הפעם, זה אומר בשקילה 77 ק"ג ובקרב 87 ק"ג. חיים של לוחם זה מלחמה בלתי פוסקת במשקל אבל זה מה שבחרתי אז אני לא מתלונן.

אח שלי, רועי, והבן שלו עידו הגיעו ללוס אנג'לס לקרב שלי. בכל קרב שלי, לא משנה איפה זה בעולם, הם מגיעים. גם השותף שלי, משה, הגיע והמאמן חזי ריכמן שהולך לעמוד איתי בפינה הגיעו.

בינתיים אני מתכונן. השבוע הלכנו לצפות בקרבות של היריב שלי ולהכין אסטרטגיה לקרב. נסענו לאימון במכון אגרוף שם עשינו חזרה על החומר, סינכרון מה שנקרא, שחזי יידע בדיוק על מה עבדתי בלוס אנג'לס ועבדנו על מה נעשה בקרב והתפקיד של כל איש בפינה. חזרנו הבית גמורים – ברכב הפעלתי חימום ולבשתי בגדים ארוכים, כל החבר'ה כמעט מתו לי אבל אני פשוט הייתי חייב להוריד עוד כמה גרמים…

היום (שבת) אשהה בבית המלון של התחרות. בתכנית: ראיונות, צילומים, בדיקות רפואיות וכל מה שמסביב. עוד פעם להיות עם כל הכוכבים הגדולים של עולם ה-MMA, איזה כיף!

לידיעתכם, הקדימו לי את הקרב ואני קרב מספר שלוש. כיוון שהאירוע מתחיל בשעה 15:50, זה אומר שאני עולה לזירה בשעה 16:30, אז לא לפספס. כל מי שנמצא בלוס אנג'לס ורוצה לבוא ולתמוך בי, צרו איתי קשר!

מי שבארץ ורוצה לראות את הקרב, הוא ישודר בשעה 2:00 בלילה בין שבת לראשון בערוץ אגו טוטאל, לא לשכוח.

פורסם על ידי