בת ים ניו יורק#31: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#31: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן והניצחון האדיר ב-42 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

אז כמו שאתם זוכרים, אני בלוס אנג'לס. השבוע קיבלנו את הדירה בווסט הוליווד, מקום להיט, שתי דקות מהוליווד, שתי דקות מברלי הילס קניון, ממש מקום חלום. הלכנו לקניות לבית והרגשתי כאילו באמת עברתי לדירה חדשה.

כל מי שמכיר אותי ואת אביב יודע שאנחנו סטריליים בטירוף אז קנינו הכל חדש לדירה כולל כלים למטבח, מגבות לאמבטיה, שמיכות, כריות וסירים, ממש ממש בית חדש. וכל זה לא כולל אוכל מיוחד לדיאטה שלי. אבל אצלי אין זמן לחלומות וחייבים להתחיל את מחנה האימונים. זה ממש קשה להגיע שוב למקום חדש ולהתחבר לקבוצה לא מוכרת שכבר מגובשת בתוך עצמה.

אז בלאטור סגרו לי מחנה אימונים אצל משפחת McKee, משפחה של לוחמים, אבא אנטוני ובנו. באימונים נמצאים לוחמים כמו פיקו, אחת ההבטחות של בלאטור, ולוחמים נוספים. מי שמכיר אותי יודע שאני לא זוכר שמות חוץ מהבן של קימבו סליאס, שכל מי שמתעסק בלחימה הכיר את אביו המנוח, שנפטר לפני כמה חודשים מהתקף לב.

IMG-20171222-WA0000

אז הגעתי לאימון הראשון וקיבלו אותי בזרועות פתוחות, האנשים ממש זהב. עוזרים בכל דבר. הבעיה היא שהגעתי לאימון הראשון שלי איתם ישר לאימון קרבות, אז כמו שאני נלחמתי את דרכי להכרה ולהבנה שאני אחד מהם למרות שהגעתי רק עכשיו. האימון עבר פגז, לא יכולתי לבקש יותר מזה. אמנם אחרי האימון עשיתי אמבטיית מים רותחים עם מלח כדי להעביר את הכאב, אבל אני רגיל לזה.

הישראלים בלוס אנג'לס הם ממש כמו משפחה אחת גדולה. עשרות משפחות הזמינו אותנו לעשות איתם שבת, אנשים גם שואלים כל הזמן על כרטיסים שזה פגז. אני מאמין שפה בלוס אנג'לס יהיו לי יותר קהל מעודדים מאשר בניו יורק. גם נודע לי שהמאמן שלי לאגרוף תאילנדי, חזי ריכמן, מגיע לקרב עם השותף שלו אלעד שמואל, ויגיעו גם השותף שלי בארץ משה לוי כולל אח שלי רועי והבן שלו עידו, אז קהל ישראלי בטוח יש לי. גם העיתונים הישראלים בלוס אנג'לס מתעניינים בקרב ורוצים לעשות כתבה. אני מאמין שהולכים להגיע המון ישראלים לאירוע.

ולמביני עניין, במחנה האימונים יעזור לי מעט הלוחם נאט דיאז שנלחם בקרב המטורף עם קונור מקרגור! בקרוב יהיו עוד עדכונים ופרסומים, וכמובן לא לשכוח שיש עבורכם כרטיסים מוזלים לאירוע – כנסו לאתר עם הקוד שלי GOZALI.

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי