בת ים ניו יורק#22: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#22: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מחנה האימונים הקשה שלנו בשבוע שעבר כלל ארבעה אימונים ביום, ואז הגיע יום כיפור. לצום זה דבר שאני עושה כמעט בכל השנה עם הדיאטה שלי, ככה שזה ממש לא קשה. הבעיה היא כשאתה על דיאטת דלת קלוריות ואז אתה צם. זה משנה את המשחק כי אתה גם ככה לא אוכל הרבה ואז עוצר הכל ומתחיל לצום. לאחר שאתה חוזר לדיאטה, יוצא שהגוף נכנס לסטרס ולא מתפקד הכי טוב.

השנה זה מה שקרה לי. כבר בליל כיפור קיבלתי כאבי ראש מטורפים וזה נמשך עד צאת כיפור. אבל אנחנו כמו שאנחנו, שום דבר לא ישבור אותי – גם לא כאב ראש. בצאת כיפור עשיתי לעצמי עוגיות שיבולת שועל עם קצת חלבון וחמאת בוטנים. זה הרים אותי בחזרה למעלה, קצת מתוק אבל מתוק בריא ולא סוכר.

למחרת המשכנו את האימונים. היה קשה, הגוף לא תפקד כמו שצריך, אבל אין הרבה ברירה: נשאר לנו חודש ושבועיים לקרב, אין יותר מדי זמן לרחם על עצמנו וחייבים לנצל זמן מזרן ולהתאמן. על אחת כמה וכמה כשיש לי אורח בארץ, איתן קרלינשטין מיחידת המוות של הג'יו ג'יטסו בניו יורק. הוא נשאר לעזור לי באימונים. בכל יום אנחנו נוסעים מאקדמיה לאקדמיה של ג'יו ג'יטסו, מעבירים סמינרים ומתאמנים עם לוחמים חדשים. להרגיש כל מיני סוגי לוחמים עוזר לי באימונים לקרב.

גוזלי-מרביץ650

לאחר שאנו מסיימים אימון ג'יו ג'יטסו של שעתיים, יש לי שעה מנוחה שאחריה אימון אגרוף עם המאמן דן דימונד. הוא מאמן אגרוף שגר תקופה בארצות הברית וחזר לארץ עם שיטות אימון שונות ומיוחדות. הוא מוציא ממני דברים חדשים ומראה לי דברים שלא הכרתי.

לאחר שאני מסיים את האימון, יש לי בדיוק 20 דקות מנוחה עד שמגיע האיש שאחראי על הכושר שלי, ירון נאור, שעובד איתי שעה על שיפור הכושר שלי. שלא אגיע בטעות למצב שייגמר לי האוויר באמצע הקרב ואז אני אבוד ואהיה נתון לחסדיו של היריב שלי. את זה אני בטוח לא רוצה.

לבסוף מגיע הקינוח – אלכס הכירופרקט שלי מגיע כדי לפרק ולהרכיב לי את הגוף כדי שיהיה מוכן ליום למחרת. זה בערך מה עברתי מיום כיפור ועד היום.

אחת הבעיות שלנו לפני התחרות אלו החגים בהם הכל סגור ואין איך להתאמן באופן סדיר. למזלי יש לי מכון שבניתי בבית ויש לי אחלה פרטנר לאימונים, הבן שלי אביב, שכבר מתחיל לתת לי פייט רציני. לכן שום דבר לא יעצור אותנו בדרך למטרה – בלאטור 188 ב-16 בנובמבר, היכל מנורה מבטחים תל אביב.

אני קורא לכל הקוראים לבוא ולתמוך בספורט ה-MMA, הספורט שלנו, ולקנות כרטיס. יש לנו כמעט 17 קרבות של לוחמים ישראלים וגם לוחמים בינלאומיים, קרבות גברים וגם קרבות נשים, משהו מטורף!!! מחכה לכם בהיכל!

נתראה, חיים גוזלי

גוזלי-וצעירים-מתאמנים650

פורסם על ידי