בת ים ניו יורק#15: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#15: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

השבוע אני חוזר לכתוב על התקשורת שלנו, שלא מעניין אותה כלום חוץ מלנסות להכתיב לנו מה לראות, מה לחשוב, מה ללבוש ובמי לבחור. נמאס כבר, אני פותח חדשות ואין דבר אחד טוב, כל משדר החדשות בנוי מדברים רעים. מה יקרה אם תקציבו כמה דקות לטובת דברים טובים שקורים במדינה? או על אנשים שמייצגים את המדינה בספורט ולא מקבלים במה?

אני מקדיש השבוע את הטור לחבר שלי נועד להט, האיש והאגדה, שהביא את ספורט ה-MMA לרמות הכי גבוהות בעולם. נועד התחיל בג'ודו ומשם הגיע ל-MMA. נועד לקח את זה לרמות הכי גבוהות שיש והגיע ל-UFC (אליפות הלחימה האולטימטיבית בארצות הברית), התחרה שם ארבעה קרבות, תמיד עם הדגל, תמיד ציוני, והתפרסם בעולם כחייל הישראלי שחוזר אחרי קרב לעשות מילואים ולתרום למדינה שלו.

מאז נועד עבר לבלאטור, הארגון השני בגודלו בעולם, התחרה שם כבר בשני קרבות ובשניהם ניצח בהכנעה. אני כותב את הטור הזה כי נועד שלנו עולה לקרב השלישי שלו בארגון בלאטור בעוד שבוע בדיוק, ב-25 באוגוסט, ובארץ אף אחד לא יודע על זה.

הקרב יועבר בשידור חי בערוץ אגו טוטאל ואף אחד לא יודע על זה, וזה משגע אותי. זו סיטואציה שמוכרת לי היטב, רק לפני חודש וחצי עברתי את אותו דבר, אבל די, נמאס. מתי התקשורת תתחיל להבין שקורים גם דברים טובים? יש פה אנשי ספורט שתורמים חיים שלמים בשביל הספורט ותמיד מציגים את עצמם כישראלים, תמיד עם הדגל ותמיד גאים במה שהם ואיפה שגדלו.

נועד הולך להילחם בניו יורק בקרב שיקפיץ אותו בדירוג של בלאטור, ולא רק זה. ב-16 בנובמבר בלאטור מגיעים לארץ ונועד הולך לחזור ולהילחם בישראל באולם מנורה מבטחים בתל אביב, ככל הנראה מול 12,000 צופים.

גוזלי (מימין) עם כלפו מסיקה (משמאל) ונועד להט
גוזלי (מימין) עם כלפו מסיקה (משמאל) ונועד להט

12 אלף איש – זה אומר שאנחנו על מפת ה-MMA, שיגיע לכל בית בישראל. הספורט הזה גדל במהירות בשנה אחרונה כמו שאף ספורט לא גדל בישראל אי פעם, ואת זה התקשורת לא יכולה לקחת ממנו. בסופו של יום, האנשים מדברים ברגליים. אם באים במספרים כאלה לאירוע ספורט שהוא לא כדורגל ולא כדורסל, זה אומר שאנחנו בדרך הנכונה, זה אומר שאנחנו עושים משהו שמעניין את הקהל.

השנה יהיו לנו בארץ הרבה קרבות, גם של ישראלים וגם של כוכבים מחו"ל – יש הרבה הפתעות בדרך. יש לי בקשה אליכם הקוראים, בבקשה תשתפו את הטור שלי השבוע, אולי הוא יגיע לאיזה איש תקשורת שחושב שהוא מנהל את המדינה ויעשה עם זה משהו. סצנת ה-MMA גדלה בכל יום ואפשר לראות את זה בכל הרשתות החברתיות. אפשר לראות את זה גם במועדוני אומנויות הלחימה, אנשים רבים באים להתאמן ורוצים לשנות לעצמם את החיים. אפשר לראות את זה גם במספר התחרויות הלחימה שיש בישראל, אנחנו גדלים בצורה מטורפת!

ולנועד, חבר יקר שלי, תמשיך לעשות את מה שאתה עושה הכי טוב, כי יש ים אנשים שעוקבים אחריך ומחכים לראות אותך מנצח. בהצלחה!

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי