אושרה תכנית פינוי-בינוי חדשה בציר יוספטל

מגדלים בבת ים. עוד 6 בדרך

מגדלים בבת ים. עוד 6 בדרך

אחרי דיון בהתנגדויות לתכנית, הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל אביב אישרה למתן תוקף תכנית פינוי-בינוי שהוגשה על ידי חברת מצלאוי לפינוי 240 יחידות דיור קיימות ולבניית 1,078 יחידות דיור בציר יוספטל בשכונת רמת יוסף בבת ים.

לאחר ההריסה תוכל חברת מצלאוי להקים במקום שישה בניינים חדשים בני 32 ועד 40 קומות, בחלוקה הבאה: שישה בניינים ישמשו למגורים, כשקומת הקרקע תשמש למסחר ומעליה יוקמו קומות משרדים לשימושים ציבוריים אחרים. בסך הכל על פי התכנית אושרו 19 אלף מ"ר עיקרי למשרדים, 4,850 מ"ר עיקרי למסחר ועוד 7,128 מ"ר עיקרי למבנים ומוסדות ציבור ובכללם בית כנסת.

סמי מצלאוי, מנכ"ל חברת מצלאוי ובעלי החברה, מסר: "אני שמח על החלטתה האמיצה של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, שדחתה את ההתנגדויות לתכנית וראתה את טובת התושבים והצורך בפינוי-בינוי בעיר. אישור התכנית הוא פריצת דרך לאישורן של תכניות גדולות נוספות שמתוכננות בעיר. התחדשות עירונית הכרחית לשם קידום העיר בת ים, ממש כפי שהיא תרמה לערים אחרות בהן הקמנו בהצלחה פרויקטים מסוג זה כמו למשל בקריית אונו וביהוד, שם סללנו את הדרך עם הפרויקט הראשון לפרויקטים נוספים שנבנו בהצלחה".

התכנית שאושרה מצטרפת לתכנית נוספת שהוגשה על ידי חברת מצלאוי בעיר. אחת מהן היא תכנית לפינוי-בינוי שכבר אושרה בוועדה המחוזית ובמסגרתה ייבנו 660 יחידות דיור חדשות במתחם הרחובות רוטשילד-הרצל-ליבסקינד בעיר.

פורסם על ידי