שירות חדש במועצה הדתית: הדרכה זוגית לחתן וכלה

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

שירות חדש במועצה הדתית בבת ים: מלבד הדרכת הכלות המסורתית, מעתה יוכלו בני הזוג לעבור הדרכה משותפת אשר תכין אותם לחיי הנישואין. לצורך כך הוכשרו צוות מדריכות על ידי יועצות זוגיות. במועצה הדתית הדגישו כי ההדרכה המשותפת ניתנת בנוסף ולא באה להחליף את הדרכת הכלה.

מהמועצה הדתית נמסר כי ההדרכה הזוגית תורכב משני מפגשים בהם ישוחחו בני הזוג עם מדריכה מוסמכת בנושאי פשרות בחיי הנישואין, כבוד הדדי, שמירה על טהרת המשפחה ועוד.

"המטרה שלנו היא להפוך את נושא ההדרכה לעניין מהותי ולא רק לפרוצדורה טכנית על מנת לקבל אישור להתחתן", אמר בנימין אלחרר, יו"ר המועצה הדתית, והוסיף: "אני מאמין שליהדות יש המון מה לומר בכל נושא ובפרט בנושא חשוב כמו הקמת בית ובניית תא משפחתי. בני הזוג מגיעים באווירה נעימה וראש פתוח, שומעים ומקבלים עצות חשובות ובעיקר כלים לחיים המשותפים. מהפיילוטים שהרצנו בשנה האחרונה  אנחנו שמחים לגלות את שיתוף הפעולה והפתיחות של הציבור, בעיקר של אנשים שאינם מגדירים עצמם כדתיים".

אלחרר ציין עוד כי "צעד זה מצטרף לשורת צעדים שביצעו במועצה הדתית בת ים לאחר הרפורמה, המאפשרת לזוגות המתחתנים לפתוח את תיק הנישואין בכל מועצה דתית אשר יבחרו, דבר אשר מטיב ומייעל את השירות".

פורסם על ידי