ראש העיר יוסי בכר ערך ביקור פתע בצהרון בעיר

בכר וללוש סועדים בצהרון | צילום: תומר שמש

בכר וללוש סועדים בצהרון | צילום: תומר שמש

שבוע אחרי שחשפנו בכתבה כאן את הביקורת הקשה מצד הורים על ארוחות הצהריים המוגשות בצהרונים בעיר, ערך היום (שני, 2 אוקטובר) ראש עיריית בת ים יוסי בכר ביקור פתע בצהרון גן "ים המלח" במהלך ארוחת צהריים. אל בכר נתלווה אריה ללוש, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות פנאי וספורט, האחראית על הפעלת הצהרונים בבת ים.

מהעירייה נמסר כי בכר הגיע לארוחת צהריים בצהרון על מנת לבחון מקרוב את איכות המזון המוגשת ולבדוק את שביעות רצון הילדים וצוות הצהרון. עוד נמסר מהעירייה כי ארוחת הצהריים שהוגשה כללה בורגול, רצועות עוף בטריאקי וירקות חתוכים, "שנאכלו בהנאה רבה".

עוד נמסר מעיריית בת ים, כי מאז פתיחתם בשנת הלימודים הנוכחית "עושות העירייה והחברה לתרבות מאמצים רבים על מנת לשדרג את מסגרות הצהרון, כך שיתנו מענה איכותי לכלל הילדים ולשביעות רצון ההורים וצוותי ההוראה. ביקור פתע זה הינו חלק מהביקורת שמקיימת העירייה על מנת להבטיח את איכות השירותים במסגרות אלו".

ילדי הצהרון | צילום: תומר שמש

ילדי הצהרון | צילום: תומר שמש

בתוך כך, פרסמה היום החברה העירונית לתרבות סקר שנערך בחודש יולי 2017 בקרב 600 הורים לילדים בצהרונים. מהממצאים שפורסמו עולה כי 90% מההורים ציינו כי ילדיהם נהנים בצהרון, 96% מההורים השיבו כי הצוות אדיב ונעים ו 79% מההורים אמרו כי הם מרוצים מארוחת הצהריים המוגשת בצהרון.

פורסם על ידי