מנכ"ל העירייה פרש מתפקידו

עיריית בת ים

עיריית בת ים

עו"ד ארז פודמסקי-שקד סיים בימים האחרונים את תפקידו כמנכ"ל עיריית בת ים. במקומו נכנס כממלא מקום אפרים מזרחי, מי ששימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל.

מעיריית בת ים נמסר כי עו"ד פודמסקי-שקד עבד בעירייה מאז שנת 2004, ובעבר שימש כסמנכ"ל ארגון ותכנון. בשנת 2012 מונה לתפקיד מנכ"ל העירייה אותו מילא עד לשבוע האחרון.

ממלא מקומו אפרים מזרחי, בן 61, הוא אב לשלושה ותושב בת ים. מזרחי עובד בעיריית בת ים מזה 38 שנה במהלכם מילא שורה ארוכה של תפקידים, כאשר האחרון שבהם הוא סמנכ"ל חטיבת תפעול ומשנה למנכ"ל. מהעירייה נמסר כי לאחרונה הוביל מזרחי שינוי ארגוני נרחב וקידם את המהפכה בתחום חזות העיר וניקיונה, הכוללת רכישת צי רכבים ומכונות ניקיון חדשות, שדרוג עשרות גינות ופיתוח המרחב הציבורי.

ראש העיר, יוסי בכר, אמר כי "לארז חלק נכבד במהפכה שהובלנו בשנים האחרונות בבת ים, ועל כך תודתנו והערכתנו הרבה בשמי ובשם תושבי העיר כולה". בכר הוסיף ואמר כי "אפרים הוא אדם שכבר שנים רבות עושה למען העיר בת ים, מכיר כל אבן ופרח בה וחי בכל לבו את הווייתה של העיר. אפרים הוא איש ביצוע ראשון במעלה ומי שמוכיח במעשיו שאין חלום שאינו בר ביצוע. אני מאחל לארז ולאפרים בהצלחה, כל אחד בדרכו ובתפקידו החדש".

מ"מ המנכ"ל אפרים מזרחי | צילום אלבום פרטי

מ"מ המנכ"ל אפרים מזרחי | צילום אלבום פרטי

פורסם על ידי