היום: תומכי האיחוד יחתימו תושבים על עצומה לשר הפנים

חולצת המאבק

חולצת המאבק

קבוצת תושבים בבת ים, החברים בקבוצת הפייסבוק "התנועה לאיחוד המטרופולין – אומרים כן לאיחוד" והתומכים באיחוד העיר עם תל אביב, יחלו היום (שישי) להחתים תושבים על עצומה.
"אנחנו נחתים תושבים על עצומה הקוראת לשר הפנים לאמץ את מסקנות ועדת ועקנין ולאחד את בת ים ותל אביב", מסביר אבי אריה, ממייסדי התנועה לאיחוד מטרופולין. "בנוסף אלו יהיו עמדות הסברה בהן יחולקו לעוברים ולשבים עלונים המציגים בפני התושבים את יתרונות האיחוד".
תזכורת: לפני כחודשיים נפגשו קבוצת תושבים התומכים באיחוד עם ראש העיר יוסי בכר והציגו לו את עמדתם ואת הסיבות בגינן לדעתם יש לאחד את בת ים ותל אביב. באותה פגישה הם ביקשו מראש העיר לאשר להם הקמת דוכני הסברה לטובת האיחוד, אך הוא סירב. נוכח זאת פנו התושבים לעיריית תל אביב, שאישרה להם להקים דוכני הסברה בתחומה.
"ביום שישי אנו נהיה בצומת הרחובות שדרות ירושלים ושמחה הולצברג בין השעות 11:00-14:00 ונסביר למה יש לתמוך באיחוד", אומר אריה ומוסיף: "אנו נמחה על כך שעיריית בת ים אינה מאפשרת לחברי התנועה, התומכים באיחוד בת ים עם תל אביב, להציב בתחומי העיר בת ים עמדות החתמה והסברה לגבי יתרונות האיחוד עם תל אביב. התנועה לאיחוד המטרופולין לא תאפשר לעיריית בת ים להשתיק אותה, והיא תנקוט בכל האמצעים העומדים ברשותה על מנת להציג בפני תושבי בת ים את יתרונות האיחוד".

פורסם על ידי