יו"ר יש עתיד בבת ים דורש חצי מיליון ש"ח ממנכ"ל עיריית חולון

ירון לוי | צילום: אלעד גוטמן

ירון לוי | צילום: אלעד גוטמן

ירון לוי, יו"ר "יש עתיד" בבת ים", דורש באמצעות עורכי דינו פיצוי בסך 530,000 שקלים ממנכ"ל עיריית חולון יוסי סילמן וממנכ"לית רשת קהילה ופנאי בחולון ורדית לוי. זאת בטענה כי נגרמו לו נזקים מחמת התעמרות הנובעת משיקולים פוליטיים זרים.

לוי הוא הבעלים והמפעיל של שני מכוני כושר בחולון, מכון "קנטור" ומכון "רעים". שני מכוני הכושר מופעלים ממבנים אשר הוקצו לרשת קהילה ופנאי על ידי עיריית חולון. הפעלת המכונים מוסדרת בחוזים שנחתמו בין לוי לבין רשת קהילה ופנאי. לטענת לוי, לאחרונה הוא קיים מגעים עם הרשת כדי לממש אופציית הארכה שהוקנתה לו באחד החוזים, ולצורך כך הוכן חוזה חדש ואף נקבעה פגישה לחתימתו, אולם סילמן "החליט לסכל את חתימת החוזה עקב שיקולים פוליטיים זרים".

לטענת לוי, הובהר לו כי "כי לא נאה בעיניו של מר סילמן, שבמסגרת תפקידו הקודם היה אחראי לבחירות המוניציפליות במסגרת מפלגת העבודה, כי מרשנו, המזוהה פומבית עם מפלגת יש עתיד, שוקל להתמודד בבחירות לעיריית בת ים, בניגוד לאינטרס של מועמד מפלגת העבודה בעיר".

ועוד טוען לוי באמצעות עורכי דינו: "החלטתו של מר סילמן טבולה עד צוואר בשיקולים פוליטיים זרים, והיא גרמה וגורמת לפגיעה קשה בפרנסת מרשנו ומסבה לו נזקים ניכרים". לוי אף טוען כי בידיו הקלטות וראיות בכתב, "הנוגעות הן למר סילמן ודברים מפורשים שאמר הן לגורמים נוספים בעירייה וברשת, המוכיחות טענה זו למעלה מכל ספק".

לוי ממשיך וטוען, כי "בעקבות מעשיכם ומחדלכם נקלע המכון – לראשונה מאז החל לפעול – להפסדים כבדים, ועתה מרשנו אינו יכול עוד להפעיל את המכון, אף לא לתקופה נוספת של ארבה חודשים שתמורתה שולמה לרשת מראש. התנהלותכם הנפסדת גרמה למרשנו נזקים המוערכים עד עתה בסך של 530,000 ש"ח. לצערו של מרשנו צפויים נזקים נוספים בהמשך. מרשנו מתכוון לעמוד על מיצוי כל זכויותיו בעניין זה".

תגובת העירייה: "המדובר בטענות שקריות הגובלות בהוצאת דיבה, שכן הדברים המיוחסים כביכול למנכ"ל העירייה מעולם לא נאמרו והם הזויים לחלוטין. לגופו של עניין, בישיבת הנכסים של עיריית חולון נקבע העיקרון, שרשת קהילה ופנאי לא יכולה להשכיר נכסים עירוניים ומשכך הרשת נדרשה שלא לחדש חוזים חדשים עם דיירי משנה. ירון לוי הוא אחד מהם".

פורסם על ידי