חשד: גננת הסתירה מההורים שתינוקם נפל ונחבל בראש

תמונת המחשה

תמונת המחשה

גננת וצוות סייעות מפעוטון בבת ים חשודות בהסתרה של תאונה בה נחבל תינוק בן עשרה חודשים בראשו וכנראה נגרם לו שבר בגולגולת. המשטרה חוקרת חשד כי התינוק, אשר שהה בפעוטון, נפל ונחבל בראשו, אך הגננת וצוותה לא דיווחו על כך להורים או לכל גורם מוסמך אחר.

מחקירת המשטרה עולה כי ב-18 במאי נחבל התינוק בראשו לאחר שנפל משידת החתלה בגן. הסייעת שטיפלה בו באותה העת, הגננת וסייעת נוספת אשר שמעו את צעקות הסייעת, הגיעו למקום אך לפי החשד לא דיווחו דבר להורי התינוק.

במהלך סוף השבוע, כאשר הורי התינוק חשדו כי בנם קיבל מכה בראשו לאור שינוי בהתנהגותו ואף שאלו את הגננת בנוגע לאירוע חריג שהיה בגן, הכחישה הגננת את דבר הנפילה והחבלה בראשו של התינוק. רק ביום ראשון, כאשר האם החזירה את בנה לפעוטון, הודתה הגננת כי התינוק נפל על ראשו ונחבל. בעקבות כך התינוק הובהל לבית החולים "וולפסון", אושפז למשך מספר ימים ושם אובחנן שבר בגולגולתו. במהלך האשפוז התלוננה האם במשטרה ונפתחה חקירה. בתום החקירה שוחררה הגננת למעצר בית והרחקה מהגן למשך 15 יום. אף הסייעות הורחקו מהגן למשך 15 יום.

היום (שני) קיבלה הגננת צו האוסר עליה לעבוד בתפקידה כגננת למשך 45 יום. "בדרך נס לא התרחש נזק הרבה יותר חמור לתינוק, שלא זכה לטיפול רפואי מיידי", כתבה שופטת בית משפט השלום בת"א רונית פוזננסקי כץ בהחלטתה להרחיק את הגננת מהגן.

ממשטרת מרחב איילון נמסר כי בהמשך תבקש המשטרה מבית המשפט לנקוט בצעד דומה כנגד שתי סייעות. חקירת המשטרה נמשכת.

פורסם על ידי