בעקבות דרישת ההורים: מהנדס יבדוק את ביה"ס טבנקין

סדקים בקירות ובתקרות

סדקים בקירות ובתקרות

בשבוע שעבר חשפנו בכתבה כאן כי בעקבות ביקורת בטיחות הנדסית, חלקו המערבי של בית הספר "טבנקין" ייסגר וישופץ – זאת אחרי שבתקרה ובקירות נוצרו סדקים רבים ומהתקרה נשר חול. כעת, בעקבות דרישת ההורים, תיערך היום בצהריים (שני, 23 באוקטובר) בדיקה הנדסית לחלקו המזרחי של בית הספר בו לומדים כעת התלמידים, לאחר שהצד המערבי נאטם ואסור לכניסת תלמידים.

הורי התלמידים חוששים כי הצד המזרחי אינו עומד גם הוא במבחן בטיחות ומסכן את חיי ילדיהם. "המהנדס קבע שהצד המערבי מסוכן ובמזרחי אין מניעה ללמוד, אך ההורים חוששים וזה מובן", אמרה היום יו"ר הורי ביה"ס טבנקין, אליס יסוביץ'. "כרגע חלק מהילדים לומדים במבנה המזרחי וחלק במתנ"ס בית צדיק, אבל צריך למצוא מקום קבע לילדים. הכל תלוי במה בדיוק הבעיה ואז יידעו את הפתרון. כרגע לא יודעים כמה ואיך זה מסוכן ואנחנו ההורים רק רוצים לישון בשקט".

איך את מתרשמת עד כה מטיפול העירייה בעניין?

"אנחנו צריכים להבין את הגענו למצב הזה. בשנה שעברה היו אנשי מקצוע שקבעו שהכל בסדר, אבל זה דבר שהתפתח במהירות בחופשת סוכות. זה מה שהמנהלת ראתה ולכן הרימה את כולם על הרגליים והייתה עם האצבע על הדופק. אני חייבת לשבח אותה על כך. גם העירייה מהיום למחר סגרה את המבנה המערבי, העבירה את חלק מהילדים לבית צדיק והילדים היום מצויים בשגרת לימודים תקינה. אנחנו רוצים שהעירייה תמשיך לפעול מהר ואנחנו דורשים שקיפות מלאה של דו"חות הבטיחות".

סדק650

פורסם על ידי