הלימודים באגף המזרחי בטבנקין – יימשכו

ביה"ס טבנקין | צילום אתר בית הספר

ביה"ס טבנקין | צילום אתר בית הספר

האגף המזרחי של בית הספר "טבנקין" הינו בטוח לקיום לימודים וכך גם מתנ"ס "בית צדיק" הסמוך – כך עולה מבדיקה הנדסית שנערכה השבוע למבנים בעקבות דרישת ההורים.

כידוע, האגף המערבי של בית הספר נסגר ואסור לכניסת תלמידים בעקבות בדיקה הנדסית שנערכה לו, אחרי שבתקרה ובקירות נוצרו סדקים רבים ומהתקרה נשר חול. בעקבות כך הורי התלמידים חששו כי גם האגף המזרחי אינו עומד במבחן בטיחות ומסכן את חיי ילדיהם. בדיקת המהנדס השבוע יכולה להפיג את חששותיהם.

ההורים מצדם עדיין מודאגים: "האישור שניתן הוא זמני", אומרת ליאת הורביץ אבידן, "אנחנו ההורים לא מוכנים שהעבודות והבדיקות ייעשו כשהילדים נמצאים במבנה המזרחי, מאחר שיש סכנה של תזוזות קרקע. אנחנו מצפים למענה מהיר מהעירייה וסידור ראוי לילדים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהלת בית הספר מרסל זוהר על הערנות והאומץ לקום ולעצור הכל למען ביטחון הילדים".

ביום ראשון הקרוב צפוי להתקיים דיון בנושא בעיריית בת ים בהשתתפות ועד ההורים הבית ספרי במטרה להיערך אל המצב החדש אליו נקלעו תלמידי והורי טבנקין, נוכח העבודה שחלק גדול ממבנה בית הספר יאלץ לעבור שיפוץ משמעותי במהלך שנת הלימודים. ככל הנראה על התלמידים יעברו עוד כשישה שבועות של לימודים באגף המזרחי ובמתנ"ס בית צדיק, טרם יחלו העבודות באגף המערבי.

יושבת ראש ועד הורים בבת ים, ורד דנינו, מסרה: "ועד ההורים העירוני מלווה את בית הספר טבנקין. אנחנו מקבלים עדכונים מידי יום על כל התקדמות או עבודה שמתבצעת בבית הספר. אנחנו סומכים על עיריית בת ים שמטפלת עד היסוד בסדקים ומאמינים שברגע שיידעו מהיכן הבעיה ולמה, הם יבצעו את כל התיקונים הדרושים בדגש על ביטחונם של ילדי בית הספר".

סדק באגף המערבי

סדק באגף המערבי

פורסם על ידי