כדורעף: בנות בת ים סיימו את טורניר וינגייט במקום הרביעי
בנות הפועל בת ים בכדורעף השתתפו ביום חמישי האחרון בטורניר כדורעף ארצי במכון וינגייט וסיימו את הטורניר במקום הרביעי. הקבוצה הפסידה בשלב חצי הגמר 2:0 להפועל כפר סבא. מנהלתה המקצועית ומאמנת הקבוצה, אסיה שטלוב, הביעה רוח ספורטיבית באשר להפסד המאכזב ואמרה: "הכל […]
קרא עוד ›


















