זבל, הזנחה וחולדות – כך נראה גן הי"א

החולדות מגיעות בעקבות הזבל

החולדות מגיעות בעקבות הזבל

תושבים הגרים בדרום העיר, סמוך לגן הי"א, טוענים כי במקום הצטברו כמויות זבל גדולות שהעירייה, לטענתם, אינה מפנה. "בכל יום אני מטיילת בגן הי"א ובכל יום אני מזדעזעת מחדש מאיך שהוא נראה", אומרת תושבת השכונה, סיגל לוין-טלר. לדבריה, לא פעם היא נתקלת שם בחולדות ושאר מזיקים. "זה לא מפתיע, יש בגן כמויות זבל מטורפות. זבל שלא מפנים תדיר מביא זבובים, חולדות ומחלות. לא נעים להסתובב כאן", היא אומרת. "איך ייתכן שלא מפנים את הזבל? אנשים עשו כאן פיקניקים, חגגו, ופשוט לא פינו את הזבל שלהם. העירייה משקה את הדשא עם כל הזבל, והכל מתלכלך. נכון, גם התושבים לא שומרים על הניקיון כמו שצריך, אבל אנחנו משלמים הרבה כסף כדי ליהנות מגינה נקייה, וחבל שלא מטפלים בכך".

ההזנחה ניכרת גם בגינת הכלבים שבתוך גן הי"א. "אין שקיות לאיסוף צואה, ואת החול בגינה נראה שלא ניקו מעולם. הכל כאן פשפשים וזבובים. אני לא מכניסה את הכלב שלי לשם", היא אומרת.

לשיחה מצטרף יוסי, תושב השכונה. הוא מסכים עם דבריה של לוין-טלר. "הרבה זמן שלא נקי פה וחבל. זו גינה גדולה, יפה, אבל לצערנו מוזנחת. למה מחכים? שהחולדות ייכנסו אלינו הביתה? צריך לטפל בזה באופן מיידי". לוין-טלר: "צריך לרסס ולהדביר, אני לא מבינה למי מחכים. למה להזניח ככה את העיר?"

פניתם לעיריית בת ים?

לוין-טלר: "אני פניתי מספר פעמים למוקד העירוני, גם השבוע התקשרתי. בסופו של דבר הגן נשאר אותו דבר – מלוכלך".

יוסי: "גם אני פניתי ואומרים לי 'תלונתך בטיפול'. בפועל לא ניתן שום טיפול למצב וחבל".

מעיריית בת ים נמסרה בתגובה: "הורינו על ביצוע ניקיון יסודי ומעקב במקום למניעת הישנות המקרה".

גינת-הכלבים.jpg650זבל-נוסף650

פורסם על ידי