בת ים ניו יורק#16: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#16: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

דברים טובים מגיעים למי שמחכה. אז כן, בלאטור מגיעים לישראל והקרבות ייערכו ב-16 בנובמבר באולם "מנורה מבטחים". אבל לפני כל זה התקיימו מבחנים ללוחמים הישראלים, במכון מסיקה ג'ים בבעלותו של כלפו מסיקה בבת ים. עשרות לוחמים מכל הארץ נבחנו בשביל לזכות באפשרות להילחם בבלאטור.

הבוחנים היו עידו פריינטה, אחד מפורצי הדרך בתחום ה-MMA בארץ, כלפו מסיקה, האגדה הבת ימית שלנו, וכמובן אני. הרמה הייתה ממש גבוהה. המבחנים בודקים האם ללוחמים הצעירים יש את כל הכישורים להשתתף בקרב MMA. המבחן התחלק לכמה שלבים. בשלב הראשון הם השתתפו בקרבות ג'יו ג'יטסו, בהמשך בקרבות היאבקות ובשלב השלישי בקרבות אגרוף תאילנדי. אני יכול להגיד שנרשמה רמה ממש גבוהה. הרבה פוטנציאל נשפך שם, אבל מספר המקומות מוגבל כי יהיו רק 13 קרבות של ישראלים.

הבחירה הייתה קשה, לך תגיד לבחור צעיר שבא להגשים חלום שהוא לא התקבל. בייחוד כשאני בגיל 44 עוד מגשים חלומות. הסברתי ללוחמים הצעירים שהבחירה היא קשה ומי שלא נבחר, זה לא אומר שהוא לוחם לא טוב, לפעמים יש עוד שיקולים. בסופו של יום, נבחרו הלוחמים שהולכים להופיע על הבמה הכי גדולה בעולם.

מבחנים-לבלאטור650

אני יכול לספר לכם כעת שהתקבלו לוחמים מהדרג הראשון בישראל. יש אפילו כמה כוכבים כמו שמעון גוש, לוחם חזק שחוזר לזירה אחרי כמה שנים של הפסקה עקב תאונת רכב שכמעט עצרה לו את הקריירה. או רומן קושנר, שהכינוי שלו הוא "הפנדה". הוא בעל חגורה שחורה בג'יו ג'יטסו ברזילאי והישראלי היחיד שלקח מדליה באליפות אירופה בג'יו ג'יטסו במשקל אולטרה כבד. וגם  קיריל מדבדובסקי, לוחם MMA ישראלי שמתחרה כבר כמה שנים בעולם.

בארסנל יש לנו גם נציגות נשית. אולגה רובין, הלוחמת הבלתי מנוצחת והמקצוענית היחידה שיש לנו בישראל. עד כה לא מצאנו לה מתחרה אז אנחנו נביא לה מחו"ל. ואחרון חביב, אלכס טרופינוב מבת ים, הלוחם שלנו שהתחרה בשנה שעברה בבלאטור וניצח, וכעת חוזר לסיבוב שני.

כמובן שיהיו לנו באירוע קרבות בין לאומיים, ויהיה את קרב אליפות העולם על חגורת בלאטור. ובנוסף, נועד להט שלנו שעולה לקרב בינלאומי ואנוכי שעולה מול בחור לוחם מרוסיה. עכשיו מה שנשאר זה לחכות לנובמבר. בשבוע הבא אגלה לכם עוד פרטים על האירוע הגדול ומה שבטוח, אני מחכה לראות את כל בת ים באה לעודד אותי!

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי